کد خبر: 254015
۰
۰
نسخه چاپی

تیرهای خطای سعودی برای صعود به فینال آسیا

به گزارش اقتصادآینده نیوز کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا، درخواست باشگاه النصر عربستان را مبنی بر استفاده غیرمجاز تیم فوتبال پرسپولیس از بازیکنان جدید خود در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا که پس از شیوع ویروس کرونا بطور متمرکز در کشور قطر برگزار شد بطور کامل رد کرد.

پرسپولیس که پس از کسب یک امتیاز از دو بازی راهی قطر شد توانست با نتایج درخشان خود از گروه C به مراحل حذفی صعود کند.

شاگردان یحیی گل محمدی توانستند در بازی‌های حذفی خود تیم‌هایی نظیر السد قطر، پاختاکور ازبکستان و النصر عربستان را شکست دهند تا به فینال مهم‌ترین تورنمنت باشگاهی ایران در قاره آسیا برسند.

گل محمدی با تکیه به خریدهای تابستانی خود توانست قدرتمندترین تیم‌های آسیا را شکست دهند. حامد لک، سعید آقایی، احسان پهلوان، عیسی آل کثیر، علی شجاعی، آرمان رمضانی و میلاد سرلک هفت بازیکن جدید پرسپولیس بودند که کمک زیادی به فینالیست شدن پرسپولیس داشتند.

تیرهای خطای سعودی برای صعود به فینال آسیا

خریدهایی که پس از باخت النصر عربستان در نیمه نهایی مقابل پرسپولیس باعث ایجاد جنجال از سوی سعودی‌ها شد.

النصر عربستان که هزینه‌های سنگینی برای رسیدن به فینال کرده بود شکست در مستطیل سبز را نپذیرفت تا پرونده استفاده پرسپولیس از بازیکنان جدید خود را به کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال اسیا بکشاند.

پرسپولیس در روزهایی که نیاز به آرامش و دفاع از حق خود در اسیا داشت با جنجال‌های مهدی رسول پناه سرپرست وقت خود به حاشیه رفت اما باز هم کمیته اخلاق و انضباطی AFC رای به شایستگی پرسپولیس برای حضور در فینال آسیا داد.

پرونده‌ای که کمیته استیناف کنفدراسیون آسیا نیز با استناد به ماده ۵۹ آیین نامه خود رای به حضور قطعی پرسپولیس در فینال آسیا داد.

یحیی و شاگردانش در حالی برای مهم‌ترین بازی فینال در ۲۹ آذرماه آماده می‌شوند که نه تنها حاشیه‌های داخلی زیادی را پشت سر گذاشتند بلکه رقیبان ورزشی خود را نیز ناکام گذاشتند تا با شایستگی به فینال برسند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید