کد خبر: 254044
۰
۰
نسخه چاپی

سايپا توجه ويژه اي به بهبود وضعيت صنفي كارگران دارد

دبیر کل خانه کارگر و رئیس فراکسیون کارگری مجلس:

سايپا توجه ويژه اي به بهبود وضعيت صنفي كارگران دارد

دبیر کل خانه کارگر و رئیس فراکسیون کارگری مجلس اعلام كرد: سايپا توجه قابل ملاحظه اي به بهبود وضعيت صنفي كارگران در سال هاي اخير داشته است و اميدواريم كه اين روند همچنان ادامه داشته باشد.

عليرضا محجوب در آستانه روز جهاني كار و كارگر گفت: مهمترين انتظار ما از سايپا در موضوع كارگري حفظ سطح اشتغال در زيرمجموعه ها و طرف هاي قرارداد خارجي است كه تا به امروز به خوبي دنبال شده است.
نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي معتقد است كه صنعت خودرو در ايران دو بال دارد و سايپا يكي از دوبال اين صنعت است و قاعدتا" توليد خودروي ملي با يك بال ممكن نيست.
وي گفت: سايپا را به نيكي و پيشگامي در تحقيقات موتور و تحقيقات خودرو مي شناسيم و قبل از بقيه شركت ها، سايپا اولين قدم هايش را در زمينه تحقيقات براي خودروي ملي آغاز كرد كه چند سال پيش در مركز تحقيقات سايپا اتفاق افتاده و گام بلندي در آن زمان جهت حركت در مسير تحقيقات خودرو بوده است.
محجوب با بيان اينكه سايپا را با گام هاي بلند در عرصه خودرو مي شناسم خاطرنشان كرد: چالش هاي پيش روي خودروسازان داخلي به دلايل مختلفي به وجود آمده است كه برخي از واسطه ها و حتي كساني كه به خوبي مورد توجه قرار نمي گيرند، در ايجاد اين چالش ها نقش دارند و همچنين گاهي كم توجهي در موضوع كيفيت و نظارت بر خطوط توليد صورت مي گيرد و منجر به بروز اينگونه چالش ها مي شود كه مجموعه اين موارد قابل گفتگو، مديريت و حل و فصل است.
رئیس فراکسیون کارگری مجلس شوراي اسلامي اظهار اميدواري كرد كه در مسير سخت فعلي، كيفيت خودروهاي داخلي به صورتي باشد كه مشتريان و مردم دليلي براي نخريدن خودروهاي داخلي نداشته باشند و با ميل و اشتياق از خودروهاي داخلي استفاده كنند.
 

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید