کد خبر: 254094
۰
۰
نسخه چاپی

شهروندان برای کمک به کادر درمان دستور العمل ها را رعایت کنند

به گزارش اقتصادآینده نیوز محمدرضا محسنی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه مدیریت ستاد کرونا که در سالن جلسات فرمانداری شهرستان فومن برگزار شد، از همه دستگاه‌ها خواست همکاری و هماهنگی با شبکه بهداشت و درمان این شهرستان را در اولویت قرار دهند و تاکید کرد شهرداران و دهیاران نسبت به عملیات ضدعفونی شهر و روستا اقدام کنند.

فرماندار فومن با اشاره به برگزاری جلسات منظم در خصوص مدیریت بیماری کرونا و رعایت دستورالعمل‌ها تعداد فوتی‌های ناشی از این ویروس را در شهرستان ۷۳ نفر اعلام کرد و گفت: طبق دستورالعمل‌های دریافتی شهرهایی با جمعیت ۱۰۰ هزار نفری اگر هشت مورد بستری روزانه کرونایی داشته باشد در وضعیت قرمز قرار می‌گیرند.

محسنی از فعالیت یک داروخانه شبانه روزی جدید در شهرستان فومن خبر داد و تصریح کرد: از عموم مردم درخواست می‌شود به پویش «ماسک می زنیم» پیوسته و با رعایت دستورالعمل‌ها به کادر درمان و پرستاران کمک کنند.

وی همچنین درباره فعالیت تالاردارن در ایام کرونایی گفت: طبق تصمیم گیری ستاد کرونا، دانشگاه علوم پزشکی هر استانی با اعلام آخرین وضعیت بیماری فعالیت این رده شغلی را مشخص خواهد کرد.

وضعیت با ثبات ابتلاء و بهبودیافتگان کرونا در فومن

در ادامه رئیس شبکه بهداشت و درمان فومن با بیان اینکه در چند هفته گذشته روند افزایشی بیماری کرونا در این شهرستان مشاهده نشده است، تصریح کرد: میزان مبتلا نیز کاهش نیافته است و دریک سیر ثابت و یکسان در حال مبارزه با این بیماری هستیم.

ابوالقاسم عظیم یکتا بیشترین میزان سرایت مبتلایان به کرونا را در دورهمی‌های خانوادگی و جشن‌ها دانست و تصریح کرد: تشدید نظارت‌ها بر اصناف و بازار با جدیت تمام ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه با آغاز فصل سرد سال ممکن است میزان ابتلاء به کرونا روند افزایشی داشته باشد، گفت: مرحله چهارم غربالگری در شهرستان نیز آغاز خواهد شد.

منبع : مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید