کد خبر: 254123
۰
۰
نسخه چاپی

بلاتکلیفی به ما آسیب می‌زند/نتوانستیم حریف را آنالیز کنیم

به گزارش اقتصادآینده نیوز سید سیروس پورموسوی شامگاه دوشنبه در نشست پیش از بازی تیمش مقابل پیکان با بیان اینکه با تلاش مدیریت باشگاه و مسئولان شهر توانستیم بخشی از عقب افتادگی‌مان را جبران کنیم، افزود: امیدوارم فردا بتوانیم با تلاش بازیکنان اولین سه امتیاز را به دست بیاوریم و به هواداران‌مان که جای آنها در ورزشگاه خالی است، هدیه کنیم.

وی گفت: با توجه به این‌که تیم حریف را نمی‌توانستیم آنالیز کنیم، توانستیم بازیکنان را به آمادگی که مدنظرمان است برسانیم. به لحاظ روحی و روانی با بچه‌ها کار کردیم و باید بیشتر حواسمان به خودمان باشد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به اینکه شرایط برای هر دو تیم در بازی فردا یکسان است، گفت: همانقدر که مهدی تارتار در تیمش تغییرات داشته است، ما هم تغییرات داشته‌ایم اما به فلسفه همدیگر آشنا هستیم و تنها شناختی که نسبت به هم داریم نوع فوتبالی است که بازی می‌کنیم.

پور موسوی در خصوص احتمال لغو لیگ برتر گفت: با توجه به کمبود زمانی که سازمان لیگ در جدول مسابقاتش دارد، باید یک راهکاری برای انجام مسابقات داشته باشند. فکر می‌کنم هفته دوم را برگزار کنند و اگر بخواهند تعطیل کنند هم از دو هفته، یک هفته‌اش را تعطیل کنند.

به گزارش اقتصادآینده نیوز ورزشگاه تختی آبادان از ساعت ۱۶:۴۰ فردا میزبان نبرد تیم‌های صنعت نفت آبادان و پیکان تهران بازی باقی مانده هفته نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور خواهد بود.

علی عبدالله زاده و علی حنفی به علت مصدومیت نمی‌توانند برای طلایی پوشان دیار اروند به میدان بروند.

محمدحسین ترابیان به همراه امیرمحمد داودزاده و بهمن عبدالهی این بازی را قضاوت می‌کند.

شاگردان پورموسوی نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور را با کسب عنوان هفتمی به پایان رساندند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید