با وجود همه گیری کرونا و شرایط اقتصادی؛

اصفهانی ها ۶۳ درصد بیشتر از سال گذشته به نیازمندان کمک کردند

اصفهانی ها در هفت ماهه امسال با وجود همه گیری ویروس کرونا و با مشارکت در رزمایش ایران همدل، ۶۳,۳ درصد بیشتر از مدت مشابه سال قبل به ایتام، نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد، کمک کردند.

به گزارش اقتصاد آینده به نقل از  روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان سهم کمک های مردمی در خدمات ارائه شده به نیازمندان اصفهانی را قابل توجه و بالا ارزیابی کرد و گفت: مواسات، همدلی و کمک مومنانه از ویژگی های برجسته فرهنگ مردم استان و نشانگر دغدغه های مذهبی و انسانی آنهاست.

وی ادامه داد: اصفهانی ها در هفت ماهه نخست امسال با وجود همه گیری ویروس منحوس کرونا و با مشارکت در رزمایش ایران همدل و طرح های اطعام مهدوی و حسینی،  ۶۳,۳ درصد بیشتر از مدت مشابه سال قبل به ایتام، نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد، کمک کردند.

زارع با تاکید بر اینکه گرانی زندگی اقشار نیازمند جامعه را بیشتر از سایر اقشار تحت فشار قرار می دهد، گفت: از مردم شریف و نیکوکار استان خواهشمندیم همانگونه که تاکنون یاری رسان همشهریان نیازمند خود بوده اند، در ادامه سال نیز با همراهی خود زمینه های لازم برای کمک به ایتام، زنان سرپرست خانوار و نیازمندان آبرومند تحت پوشش کمیته امداد را فراهم کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان از آمادگی کلیه دفاتر و مراکز نیکوکاری این نهاد در سراسر استان برای دریافت و توزیع کمک های مردم خبر داد و گفت: راه های مشارکت غیرحضوری نیز در اختیار هم استانی های عزیز قرار دارد و آنها می توانند با شماره گیری کد دستوری #۰۳۱*۸۸۷۷* ، تماس با تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷ ، مراجعه به پایگاه اینترنتی emdad.ir و واریز به کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران در این امر خیر سهیم شوند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید