کد خبر: 254186
۰
۰
نسخه چاپی

۱۰ کتابخانه روستایی در استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود

به گزارش اقتصادآینده نیوز محمد مظفری صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از آذرماه سال جاری در راستای توسعه فرهنگ کتاب‌خوانی و دسترسی بهتر مردم روستاهای استان بوشهر به کتاب و منابع مطالعاتی، طرح راه‌اندازی کتابخانه‌های روستایی در این استان اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح راه‌اندازی کتابخانه‌های روستایی با مدیریت دفتر امور اجتماعی و با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد استان بوشهر برگزار خواهد شد افزود: مدیریت این کتابخانه‌ها نیز توسط نیروهای مردمی و خود سازمان‌های مردم نهاد باشد.

مظفری با بیان اینکه در انجام این طرح که با نظارت بخشداران استان و حضور پررنگ دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها برگزار خواهد شد گفت: سازمان‌ها و ادارات کتابخانه‌های عمومی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر مشارکت خواهند داشت.

وی با بیان اینکه در مرحله اول این طرح پنج کتابخانه روستایی در بخش ریگ و پنج کتابخانه در بخش مرکزی گناوه راه‌اندازی خواهد شد افزود: مشارکت فعالانه همه بخشداران و دهیاران استان برای اجرای این طرح ضروری است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر با بیان این مطلب که متأسفانه نبود فضاهای فرهنگی و هنری در روستاها فعالیت‌های فرهنگی و پژوهشی در روستاها را عملاً کند و کمرنگ کرده افزود: راه‌اندازی کتابخانه‌های روستایی می‌تواند باعث رونق فعالیت‌های فرهنگی و هنری در سطح روستاها شود.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

منبع: https://www.mehrnews.com/news/5073611/۱۰-کتابخانه-روستایی-در-استان-بوشهر-راه-اندازی-می-شود

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید