نصب کنتور دیجیتال مشترکان بازار ایکی‌قاپیلی

نصب کنتور دیجیتال مشترکان بازار ایکی‌قاپیلی

اقتصاد آینده آذربایجان شرقی ) : مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از اتمام کابل‌کشی و نصب کنتور دیجیتال بیش از 100 مشترک کسبه‌ی بازار ایکی‌قاپیلی خبر داد.

 عادل کاظمی حل مشکل تامین و ایمن سازی برق بازار ایکی قاپیلی را از مهمترین دغدغه‌های این شرکت و بازاریان تبریز عنوان کرد و افزود: تامین برق بازار ایکی‌قاپیلی پس از بررسی کارشناسی از طریق نصب و احداث پست حوضچه‌ای صورت پذیرفت.

کاظمی با اشاره به اینکه این پروژه با هزینه‌ای بالغ بر 6 میلیارد و 500 میلیون ریال انجام شد، افزود: تمامی مراحل اجرای پروژه‌ی پست حوضچه‌ای بازار بصورت شبانه و یا در روزهای تعطیل انجام گرفت و بعلت عدم تردد وسایل نقلیه به داخل سرای دودری بصورت دستی صورت گرفته است.

وی به تشریح اقدامات مراحل انجام شده جهت نصب پست حوضچه‌ای و برق‌دار شدن ایمن کسبه‌ی بازار ایکی‌قاپیلی پرداخت و گفت: حفاری و انتقال نخاله با گونی به عمق 4 متر و در ابعاد 4در5 متر، فونداسیون‌ریزی، دیوارچینی و نماکاری داخل حوضچه، انتقال ترانس به داخل حوضچه، نصب تابلو فشار ضعیف، نصب ترانس در داخل حوضچه، اتمام عملیات ترانس، تابلوهای فشارضعیف و فشارمتوسط و جعبه فیوزها، کابل‌کشی و در نهایت نصب کنتور مشترکان مراحل پروژه‌ی نصب پست حوضچه‌ای و برق‌دار شدن ایمن کسبه‌ی بازار ایکی‌قاپیلی را به خود اختصاص می‌دادند.

کاظمی با بیان اینکه این پست حوضچه‌ای در زیرزمین قرار داشته و در سطح قابل مشاهده نیست، تاکید کرد: ترانس موجود در مقایسه با سایر ترانس‌های مشابه از سطح ایمنی بسیار بالایی برخوردار است.

وی با عنوان اینکه احداث پست حوضچه‌ای در تبریز برای نخستین بار صورت می‌گیرد، تصریح کرد: با احداث این پست حوضچه‌ای تمامی 120 مشترک بازار ایکی‌قاپیلی که در اثر حادثه‌ی آتش‌سوزی سال گذشته، بدون برق بودند، تامین برق شدند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید