بکارگیری ۳۷۶ دستگاه ماشین‌آلات در عملیات راهداری آذربایجان‌شرقی

بکارگیری ۳۷۶ دستگاه ماشین‌آلات در عملیات راهداری آذربایجان‌شرقی

 

اقتصاد آینده آذربایجان شرقی ) : معاون راهداری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: عملیات راهداری زمستانی استان در سال جاری با استفاده از ۳۷۶ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین اجرا می‌شود.

 

غلامرضا رسول زاده افزود: این دستگاه‌ها شامل بلدوزر، لودر، گریدر، کامیون، برف خور، نمک پاش، تراکتور و سایر دستگاه‌های سبک و سنگین است که برای عملیات راهداری زمستانی تجهیز شده‌اند.

 

وی اظهار کرد: یک هزار و ۱۶۹ نفر از عوامل راهداری زمستانی شامل نیروی انسانی ثابت، فصلی و پشتیبان در قالب ۹۰ گروه راهداری برای خدمات رسانی به کاربران جاده‌ای استان در ۵۰ باب راهدارخانه ثابت ساماندهی شده‌اند.

 

معاون راهداری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۴۰ هزار تن مخلوط نمک و شن در راهدارخانه‌های استان ذخیره شده است، گفت: راه‌های تحت پوشش برف روبی استان بیش از ۱۴ هزار کیلومتر است.

 

رسول زاده، ادامه داد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی در راستای وظایف ذاتی خود با بسیج همه جانبه پرسنل، بکارگیری همه امکانات، استقرار در مسیرهای حوزه استحفاظی و افزایش گشت‌های راهداری به ویژه در جاده‌های پرتردد نسبت به خدمات رسانی به تردد کنندگان جاده‌ها اقدام کرده است.

 

وی یادآوری کرد: راهدارخانه‌ها در جاده‌های اصلی و فرعی برای امدادرسانی و خدمات به موقع به مسافران و کاربران راه‌ها و همکاری و تعامل با مسئولان استانی و شهرستانی، نیروهای انتظامی و پلیس راه، هلال احمر و سایر نیروهای امدادی برای افزایش ایمنی عبور و مرور در فصل زمستان آماده و تجهیز شده است.

 

رسول زاده، افزود: این اداره کل آماده پاسخگویی ۲۴ ساعته به هموطنان از طریق تلفن گویای ۱۴۱ در خصوص وضعیت راه‌ها و شرایط آب و هوایی است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید