کد خبر: 254373
۰
۰
نسخه چاپی

۱۲ نفر دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در خراسان شمالی جان باختند

به گزارش اقتصادآینده نیوز افشین دلشاد امشب در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا که در سالن جلسات استانداری خراسان شمالی برگزار شد، شرایط استان را نسبت به وضعیت کشور اندکی مناسب‌تر ارزیابی کرد و اظهار داشت: در شبانه روز گذشته ۱۲ نفر بر اثر ابتلاء به کرونا جان خود را از دست داده‌اند و ۶۵ نفر در این راستا بستری شده‌اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از شناسایی ۴۳۵ مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: بجنورد، فاروج و اسفراین در وضعیت قرمز قرار دارند و باقی شهرهای استان نارنجی هستند.

وی از برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در راستای مقابله با کرونا خبر داد و افزود: تصمیم بر این شده که مقابله با کرونا در قالب برنامه‌های محله محور تنظیم شود.

دلشاد ادامه داد: در این طرح از خروج افراد مبتلا به کرونا از قرنطینه نظارت خواهد شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از تشکیل ۳ تیم در محلات خبر داد و گفت: تیم نخست مراقبتی است که اجرای برنامه‌های آن بر عهده دانشگاه علوم پزشکی می‌باشد.

وی افزود: تیم عملیاتی در راستای حمایت مالی، آموزشی و ضد عفونی کردن محل‌ها توسط بسیج اداره می‌شود و تیم سوم بررسی و پایش است که توسط کارکنان بهداشت و بسیج اجرایی خواهد شد.

دلشاد در انتها گفت: در استان به مراکز بیشتر تست کرونا نیازمند هستیم تا از تجمع جلوگیری شود.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید