کد خبر: 254377
۰
۰
نسخه چاپی

۲۷۱ مورد جدید مبتلا به کرونا در سیستان و بلوچستان شناسایی شد

سید محمد هاشمی شهری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش‌های انجام شده، تا صبح امروز ۲۰ هزار و ۸۰۸ نفر در سیستان و بلوچستان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با توجه به عدم رعایت اصول بهداشتی از مرز هشدار عبور کرده‌ایم.

وی ادامه داد: از سرمجموع مبتلایان مثبت آزمایشگاهی ۸۴۶ نفر از هم استانی‌های عزیز علی رغم دریافت استاندارد ترین خدمات درمانی جان خود را از دست داده‌اند که ۶ نفر از هم استانی‌های عزیز در همین ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست داده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بیان کرد: مردم عزیز استان سیستان و بلوچستان اگر به توصیه‌های بهداشتی توجه نکنند و در تجمعات حضور پیدا کنند قطعاً شاهد افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کرونا خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بر روی تخت‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های منتخب زاهدان ۵۰ بیمار بد حال داریم، تصریح کرد: همچنین جمع بیماران بستری مشکوک و مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان ۳۰۹ نفر است که از همه هم استانی‌های عزیز در خواست می‌کنیم این بیماری را جدی بگیرند و به هشدارهای بهداشتی جامه عمل بپوشانند.

هاشمی با اشاره به اینکه هیچ نقطه‌ای در سیستان و بلوچستان از نظر شیوع کرونا امن و سفید نیست، گفت: بعضی شهرهای استان بر اساس تعداد آمار مبتلایان به قرمز، نارنجی، زرد و سبز دسته بندی شده اند اما این رنگ بندی صرفاً برای هشدار و آگاهی بخشی است و نمی‌توان گفت که بقیه شهرها که سفید اعلام شده امن هستند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید