کد خبر: 254400
۰
۰
نسخه چاپی

بازیکن سفارشی قبول نمی‌کنم/شهرداری آستارا شگفتی لیگ یک خواهد بود

به گزارش اقتصادآینده نیوز حسن اشجاری عصر چهارشنبه در نشست خبری با بیان اینکه ۱۳ بازیکن جوان به تیم اضافه شده است، اظهار کرد: تایم تست‌های فنی از بازیکنان به اتمام رسیده است و هیچ بازیکن سفارشی و فرمایشی رو قبول نکرده و نخواهم کرد.

وی با بیان اینکه بازیکن خوب فوتبال در زمین بازی باید از نظر فنی به تیم کمک کند، افزود: هدف اول من به عنوان سرمربی حفظ سهمیه لیگ یک و سپس شگفتی سازی و صعود به لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور خواهد بود.

اشجاری، با تاکید بر اینکه بودجه امسال تیم شهرداری شاید بودجه یک سوم سایر تیم‌های لیگ یک نباشد، گفت: ۱۵ بازیکن آستارایی در تیم شهرداری عضو هستند و قطعاً این بازیکنان به آینده فوتبال آستارا کمک خواهند کرد.

وی از اتمام نقل و انتقالات خبر داد و گفت: تیم فوتبال شهرداری آستارا با ۳۹ بازیکن قرار داد دارد که از این تعداد ۲۰ بازیکن بزرگسال، ۹ بازیکن زیر ۲۳ سال و مابقی زیر ۲۱ سال هستند.

سرمربی شهرداری آستارا افزود: تیم فوتبال شهرداری آستارا تیم کم حاشیه‌ای است و مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم کم است.

اشجاری با تاکید بر اینکه حق بازیکنان شایسته است که در تیم بازی کنند و ما این انتخاب‌ها را با دقت انجام داده ایم، اظهار کرد: تیم شهرداری آستارا با کمتر از دو میلیارد تومان هزینه از لیگ دسته دوم به لیگ دسته یک صعود کرد.

وی تنها دغدغه تیم را نواقص استادیوم وحدت و احتمال میزبانی از تیم‌های مهمان در ورزشگاه‌های سردار جنگل رشت و یا تختی انزلی عنوان کرد و افزود: با توجه به تعداد بازی در لیگ، یک تورنمنت طولانی و فرسایشی پیش رو داریم و با اتحاد به موفقیت فکر می‌کنیم.

اشجاری با تقدیر از حمایت‌های شهرستانی که از شهرداری آستارا می‌شود، گفت: متأسفانه برخی افراد معلوم الحال در فضای مجازی در مورد اتفاقات تیم فوتبال داماش گیلان بنده و خانواده ام را مورد فحاشی و تهدید قرار می‌دهند.

اشجاری، تصریح کرد: هیچ مشکلی با شهر رشت و طرفداران تیم فوتبال داماش گیلان ندارم و از آنها می‌خواهم این رفتار غیر اخلاقی را ادامه ندهند. تنها به تیم فوتبال شهرداری آستارا و موفقیت‌های این تیم فکر می‌کنم.

شهرداری آستارا در حال حاضر اسپانسری ندارد

مدیرعامل شهرداری آستارا نیز در این نشست با اشاره به اینکه ما بعد از جذب بازیکنانمان اردوی خوب ۱۰ روزه‌ای را در تهران برگزار کردیم، گفت: تیم شهرداری آستارا در اولین دیدار خود در لیگ دسته یک به مصاف تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر خواهد رفت.

آرش بابلیان با بیان اینکه متأسفانه تیم شهرداری آستارا اسپانسر ندارد و هیچ شرکتی چه خصوصی یا دولتی در رایزنی‌های مختلف آماده عقد قرارداد با تیم ما نیست، افزود: مشکلات موجود اقتصادی کشور باعث شده تا شرکت‌های اقتصادی خصوصی و یا دولتی، اسپانسری تیم‌ها را فعلاً قبول نکنند.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی رختکن تیم‌های میزبان و مهمان در استادیوم وحدت آستارا، گفت: ساخت نیمکت بازیکنان ذخیره و کادر فنی برای استادیوم وحدت آستارا در حال ساخت است و تنها مشکل اصلی ساخت فنس دور زمین می‌باشد و امیدواریم با همکاری و هماهنگی نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی این مشکل نیز رفع شود.

بابلیان، اظهار کرد: حقوق معوقه بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال شهرداری آستارا پرداخت خواهد شد.

منبع : مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید