کد خبر: 254401
۰
۰
نسخه چاپی

۱۵سالگی بیمارستان مهرگان خرم‌آباد/سرمایه‌گذار اراده تکمیل دارد؟

به گزارش اقتصادآینده نیوز پروژه بیمارستان «مهرگان» خرم آباد در آستانه ۱۵ سالگی خود به سر می‌برد، این در حالیست که با وجود کمبود امکانات درمانی در مرکز لرستان همچنان این بیمارستان تکمیل نشده است.

ادامه کار به اراده سرمایه‌گذاران بستگی دارد

مهرداد ویسکرمی نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی در این رابطه، اظهار داشت: مشکلات پیش روی بیمارستان «مهرگان» خرم‌آباد حل شده و ادامه کار به اراده سرمایه‌گذاران بستگی دارد.

وی با بیان اینکه جلسه بررسی مسائل و مشکلات بیمارستان مهرگان خرم‌آباد با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان، مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری، مسئولین بانک متولی برگزار شد، گفت: مشکل اخذ تسهیلات مورد نیاز طرح بررسی و مقرر شد ظرف یک ماه آینده مشکل تسهیلات بانکی بیمارستان برطرف شود.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، بیان داشت: در توافق با بانک ملت حدود ۲۰ میلیارد تومان به نفع سرمایه گذاران تمام شده است.

۱۵ سالگی بیمارستان مهرگان خرم آباد

پیش از این نیز مهرداد غضنفری معاون سابق استانداری لرستان در تاریخ ۲۳ مرداد ماه سال ۹۵، از وضعیت این پروژه بیمارستانی انتقاد کرده و گفته بود: این پروژه ۱۱ سال بوده که آغاز شده و هنوز تکمیل نشده است.

وی با بیان اینکه رویکرد ما در استان احیای ظرفیت‌های راکد و نیمه فعال است عنوان کرد: اجرایی نشدن این پروژه‌ها موجب ایجاد تبعات اجتماعی در استان می‌شود.

معاون سابق استانداری لرستان با تاکید بر اینکه تکمیل این بیمارستان یکی از اولویت‌های ما در حوزه سلامت باید باشد تصریح کرد: برای تکمیل این بیمارستان یا باید بانک آن را تملک کند و سپس دانشگاه علوم پزشکی آن را خریداری و احیا کند و یا اینکه با مشارکت سهامداران و بانک زمینه تکمیل پیدا کند.

غضنفری با بیان اینکه اگر سهامداران حاضر به تکمیل این بیمارستان شدند یک هفته باید طرح توجیهی آن توسط سرمایه گذار ارائه شود افزود: در غیر این صورت این پروژه به بانک برای تملک واگذار می‌شود.

وی با بیان اینکه بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته این بیمارستان ظرف ۱.۵ سال تکمیل می‌شود ادامه داد: بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی مهرگان خرم آباد می‌تواند بسیاری از مشکلات حوزه درمان این شهرستان را رفع کند.

حالا بر اساس گفته نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس، همه چیز در رابطه با این بیمارستان به اراده سرمایه گذاران آن بستگی دارد و باید دید که آیا این امر عملیاتی خواهد شد یا نه؟

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید