کد خبر: 254404
۰
۰
نسخه چاپی

تفاهم‌نامه ساخت شهرک شهید سلیمانی در بشاگرد امضا شد

به گزارش اقتصادآینده نیوز عصر چهارشنبه همزمان با سالروز شهادت شهید اقتدار فرهنگی کشور حجت‌الاسلام حاج شیخ ابراهیم انصاری، با رایزنی و پیگیری‌های مجدانه اعضای گروه تبلیغی، جهادی مزین به نام این شهید والامقام، تفاهم‌نامه ساخت شهرک سرباز ولایت شهید حاج قاسم سلیمانی برای مردم سیل‌زده روستاهای زاج و داربست شهرستان بشاگرد استان هرمزگان به امضا رسید.

این تفاهم‌نامه با حمایت مالی خیرین و نیک‌اندیشان به نمایندگی آقایان سیدهاشم آبافت و حاج محمد حسن‌پور و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و با اجرای نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هدف احداث ۱۰۰ واحد مسکونی همراه با ایجاد مسجد، مدرسه، بازارچه، درمانگاه و پایگاه مقاومت بسیج صورت می‌گیرد.

قرار است پروژه فوق در مدت زمان یک‌سال اتمام و در نهمین سالروز شهادت شهید انصاری (ره) به بهره‌برداری کامل برسد. گفتنی‌است؛ برگزاری اردوهای تبلیغی و جهادی، مشارکت در امور عمرانی، بهداشتی و زیرساختی، اعزام گروه‌های مختلف دانشجویان و پزشکان متخصص در قالب اردوهای درمانی و سلامت و اعزام طلاب و روحانیون مبلغ به استان‌های جنوبی کشور در مقاطع مختلف سال، از جمله فعالیت‌های گروه تبلیغی جهادی شهید انصاری از سال ۱۳۹۲ تاکنون بوده است.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید