کد خبر: 254428
۰
۰
نسخه چاپی

۶۷ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در پارس آباد برگزار می شود

به گزارش اقتصادآینده نیوز سرهنگ پاسدار حسن نوری صبح روز چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت تشریح برنامه‌های هفته بسیج که در سالن اجتماعات سپاه پارس آباد برگزار شد، بیان کرد: هفته بسیج یادآور ماندگارترین فرمان تاریخی امام (ره) است.

وی گفت: هفته بسیج یادآور رشادت‌ها و ایثار و فداکاری‌های بسیجیان در عرصه‌های مختلف بوده و همچنین هفته بسیج نماد خدمت رسانی بسیجیان به مردم است.

فرمانده سپاه پارس آباد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و شهید سرافراز سردار سلیمانی و شهدای مدافعان حرم و مدافعان سلامت، افزود: به مناسبت هفته بسیج ۶۷ عنوان برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در شهرستان پارس آباد با شعار بسیج پیشرو خدمت، امیدآفرین برگزار می‌شود که بیشتر آن‌ها در فضای مجازی بوده و برنامه‌های حضوری نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با تعداد افراد محدود برگزار خواهد شد.

نوری بسیج را افتخاری برای مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و ادامه داد: بصیرت و اخلاص در عمل و ایستادگی در برابر زیاده خواهی‌های دشمنان و راهپیمایی‌های مختلف به نشانه خشم و انزجار از دشمنان ایران اسلامی از نمونه‌های بارز بسیجیان است.

فرمانده سپاه پارس آباد با اشاره به اینکه بسیجیان شهرستان پارس آباد در همه عرصه‌ها خودجوش هستند، بیان کرد: در سیل اخیر استان لرستان ۲۵ کامیون وسایل غیر نقدی و همچنین کمک‌های نقدی و اعزام گروه‌های جهادی به مدت پانزده روز در مناطق سیل زده حضور و خودجوش عمل کردند.

وی عنوان کرد: در سال جاری در راستای شیوع ویروس کرونا بیش از ۱۶ میلیون لیتر ضدعفونی و گندزدایی توسط گروه‌های جهادی و با مشارکت مردم در سطح شهرستان پارس آباد انجام شده است.

نوری گفت: در سال جاری ۲۰ هزار بسته معیشتی در سه مرحله با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان و ۱۸۶ هزار بسته بهداشتی همراه با توصیه‌های بهداشتی برای خانواده‌های نیازمند در شهرستان پارس آباد تأمین شده است.

فرمانده سپاه پارس آباد ادامه داد: احداث و تکمیل ۱۰ خانه محروم برای خانواده‌های مستحق با مشارکت بهزیستی و کمیته امداد و خیرین و بسیج سازندگی انجام شده که نمونه‌هایی بارز از خدمات بسیج در شهرستان پارس آباد است.

وی افزود: دیدار از خانواده‌های شهدا، عطرافشانی مزار شهدا، نذر سلامت و اهدای خون، طرح شهید سلیمانی با عنوان رهبرم من هم یک سلیمانی ام، کمک‌های مومنانه، ویزیت رایگان، همیاران بازرسی برای کمک به دولت نطارت بر بازار، نذر هوشمند تهیه تپ لت برای خانواده‌های نیازمند جهت استفاده از برنامه شاد، تأمین جهیزیه برای نوعروسان در هفته بسیج برگزار خواهد شد.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید