کد خبر: 254458
۰
۰
نسخه چاپی

با متخلفین حادثه خیابان دبیراعظم برخورد می کنیم

به گزارش اقتصادآینده نیوز شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه شامگاه امروز در واکنش به انتشار فیلمی از تجمع در یکی از خیابان‌های کرمانشاه، اظهار کرد: عصر امروز (۲۸ آبان) مأمورین اجراییات شهرداری کرمانشاه در راستای اجرای دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا در رابطه با ممنوعیت فعالیت کسبه و بازاریان از ساعت ۱۸ به خیابان دبیر اعظم کرمانشاه که یکی از مراکز اصلی خرید شهر محسوب می‌شود، مراجعه کردند.

وی افزود: زمانی که مأمورین اجراییات شهرداری مشغول دادن تذکر به برخی از کسبه این خیابان بودند که دستورالعمل‌ها را رعایت نمی‌کردند با اعتراض و برخورد شدید تعدادی از آنها مواجه شدند.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه ادامه داد: به دنبال این مسئله درگیری بین کسبه این خیابان و مأمورین اجراییات به وجود می‌آید و پس از آن گروهی از مردم نیز تجمع می‌کنند.

وی با اشاره به انتشار گسترده فیلم این تجمع در فضای مجازی، بیان کرد: متأسفانه برخی از شبکه‌های معاند نظام جمهوری اسلامی ایران با بازپخش این فیلم از حضور نیروهای امنیتی و برخورد آنها با کسبه و مردم خبر داده‌اند، در حالی که هیچکدام از نیروهای نظامی و امنیتی همان طوری که در فیلم مشاهده می‌شود در این تجمع حضور نداشته‌اند.

کرمی در ادامه از برخورد قاطع دستگاه قضائی با متخلفین این حادثه خبر داد و تاکید کرد: به صورت ویژه بررسی ابعاد مختلف این حادثه را در دستور کار قرار داده‌ایم و با مأمورین متخلف اجراییات و هم با کسبه‌ای که بی توجه به دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا هستند، برخورد خواهیم کرد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا برای همه لازم اجرا است، اعلام کرد: از همه شهروندان و بازاریان می‌خواهیم که به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا به دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا توجه کنند و با سعه صدر برای ریشه کن شدن این ویروس منحوس همکاری لازم را با دستگاه‌های ذیربط داشته باشند.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا برای همه لازم اجرا است، اعلام کرد: از همه شهروندان و بازاریان می‌خواهیم که به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا به دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا توجه کنند و با سعه صدر برای ریشه کن شدن این ویروس منحوس همکاری لازم را با دستگاه‌های ذیربط داشته باشند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید