کد خبر: 254528
۰
۰
نسخه چاپی

بهبود خدمات آب و فاضلاب در شهرستان محلات با بهسازی و نوسازی تاسیسات

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان محلات از مهندسی مجدد ، بهسازی و بازسازی تاسیسات آب و فاضلاب شهر محلات و دو روستای این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی ، مهندس قلی پور فاضلی مدیر امور آب و فاضلاب این شهرستان در تشریح این خبر گفت :  در سال جاری ، سیستم مکانیکال هوادهی تصفیه خانه فاضلاب محلات با انجام اقدامات مهندسی مجدد باز سازی گردید وهمچنین طی مانوری عملیاتی در سطح شهر محلات شیر فلکه های موجود در خطوط انتقال  و شبکه توزیع آب این شهر سرویس و تعمیر گردید که این اقدام باعث اعمال مدیریت فشار شبکه توزیع آب در فصل گرم سال شد.

 

 وی افزود : به منظور بهبود وضعیت آب روستاهای حاجی آباد و خورهه ، عملیات مهندسی مجدد و تعویض کابل خط تغذیه برق چاه و تعویض و نصب الکتروپمپ روستای حاجی آباد و همچنین تعویض و نصب الکتروپمپ چاه های روستای خورهه در دو مرحله انجام شد.

 

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان محلات همچنین از آبرسانی به روستای حاجی آباد با اجرا ۳ کیلومتر خط انتقال و نصب و بهره برداری از سیستم فیلتراسیون آب شرب روستای امیراباد اراضی از خط انتقال کوچری در سال جاری ، خبر داد.

 

برگزاری مانور عملیاتی - پیمایشی بهره برداری و مشترکین در روستاهای لریجان , بزیجان و ابگرم باهدف بهینه سازی انشعابات و شناسایی و قطع انشعابات غیرمجاز از دیگر اقدامات مهم انجام شده در سال جاری بود که مهندس قلی پور فاضلی به آن اشاره نمود.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید