کد خبر: 254580
۰
۰
نسخه چاپی

همه نیروهای بسیجی برای اجرای طرح سردار شهید سلیمانی توجیه شده‌اند

به گزارش اقتصادآینده نیوز سردار جهانبخش کرمی عصر پنج شنبه در جلسه هماهنگی اجرای طرح سردار شهید قاسم سلیمانی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، به فرموده رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر بهره‌گیری از ظرفیت نیروهای بسیج و داوطلب مردمی به عنوان بزرگ‌ترین کمک در راستای رهایی از عارضه کرونا اشاره کرد و گفت: همه در خصوص اجرای مطلوب طرح شهید قاسم سلیمانی توجیه شده‌اند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با یادآوری اینکه علاوه بر فرماندهان مسئولان، توجیه در سطح پایگاه‌های بسیج نیز در خصوص اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی انجام خواهد شد، افزود: در همین راستا سپاه و بسیج استان آمادگی خود را در کمیته عملیات طرح شهید قاسم سلیمانی اعلام می‌کند و قرار است در قالب این طرح بسته‌های معیشتی با عنوان کمک مومنانه سازماندهی شود.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان نیز در ادامه با یادآوری اینکه محدودیت تردد برای خودروها شامل بخش امدادی، حمل بار، درمانی و … نخواهد شد، تصریح کرد: آنچه که امروز باید در خصوص شرایط کرونایی اظهار کرد، این است که خدمات‌رسانی پلیس زنجان برای شکست کرونا انجام شده و تلاش می‌شود شرایط مطلوبی را برای مردم در شرایط کرونایی به وجود آورد.

سرهنگ ایرج خانی‌پور در خصوص تردد افرادی که مجبور به عبور و مرور در دو شهر در دوران محدودیت‌های کرونایی هستند، ادامه داد: در این دوران، هیچ محدودیتی شامل کارکنانی که مجبور به تردد در شهرهای دیگر هستند، نمی‌شود، البته این موضوع با ارائه مدرک قابل اجرا خواهد بود، به همین خاطر این افراد به هیچ وجه نباید نگران جریمه شدن در این ایام باشند.

وی خاطرنشان کرد: تردد خودروهای غیربومی به شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی بر اساس ابلاغیه ستاد ملی و استانی پیشگیری و مقابله با کرونا استان ممنوع بوده و افراد جریمه خواهند شد.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

منبع: https://www.mehrnews.com/news/5075805/همه-نیروهای-بسیجی-برای-اجرای-طرح-سردار-شهید-سلیمانی-توجیه-شده-اند

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید