کد خبر: 254704
۰
۰
نسخه چاپی

بسیج عامل اقتدار همه جانبه ایران و لشکر ولایت در همه عرصه‌ها است

به گزارش اقتصادآینده نیوز آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این شرایط ویژه بیماری کرونا بر همگان لازم است که امور بهداشتی و دستورالعمل‌های پیشگیرانه و درمانی این بیماری را مراعات کنند و از نظر شرعی و عقلانی حفظ سلامت خود و دیگران ضروری است.

وی با بیان اینکه یکی از احکام و تکالیف مهم اسلامی حفظ سلامت و مراعات بهداشت شخصی و اجتماعی است افزود: سلامت یک نعمت الهی است که موجب آسایش، فعالیت شغلی، عبادت و خدمت است.

آیت‌الله صفایی بوشهری تصریح کرد: حفظ سلامت در دین مبین اسلام به عنوان یک واجب اهم به شمار آمده است به طوری که اگر کاری موجب به خطر افتادن سلامت شود آن کار حرام است؛ حتی اگر عبادت موجب بیماری و شدت آن شود تکلیف از آن عبادت سلب می‌شود.

امام جمعه بوشهر با گرامیداشت هفته گرامیداشت بسیج مستضعفان اضافه کرد: بسیج عامل اقتدار همه جانبه ایران و لشکر ولایت در عرصه دفاع و خدمت است.

وی ادامه داد: هم اینک نیروهای بسیجی در تمام عرصه‌های دفاعی و امنیتی، فرهنگی و اقتصادی، عمرانی و علمی، بهداشتی و خدماتی و حراست از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب در خط مقدم تلاش جهادی در این عرصه هستند.

آیت‌الله صفایی بوشهری خاطرنشان کرد: بی تردید تاریخ اسلام و جهان و ایران هیچ گاه ایثارگری‌های این جوانان عزیز را فراموش نخواهد کرد. یاد و خاطره شهدا و امام شهدا و شهدای بسیجی را گرامی می‌داریم.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

منبع: https://www.mehrnews.com/news/5076159/بسیج-عامل-اقتدار-همه-جانبه-ایران-و-لشکر-ولایت-در-همه-عرصه-ها

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید