کد خبر: 254710
۰
۰
نسخه چاپی

تشکیل قرارگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در بیله سوار

به گزارش اقتصادآینده نیوز حجت الاسلام عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به آغاز هفته گرامیداشت بسیج و چهل و یکمین سالگرد تأسیس بسیج مستضعفین اظهار کرد: برکات بسیج در طول ۴۰ سال گذشته بر تمام آحاد مردم عیان شده و این گستردگی موفقیت‌ها ناشی از مردمی بودن این سازمان است.

وی خدمات بسیج در کشور را محدود به زمان خاصی ندانست و گفت: از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا بسیج در صف مقدم مقابله با این ویروس قرار گرفته و با ضدعفونی اماکن، خیابان‌ها و تولید ماسک و مواد ضدعفونی در راستای حفظ سلامتی مردم گام برداشته است.

امام جمعه بیله سوار از تشکیل قرارگاه مبارزه با ویروس منحوس کرونا با محوریت پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات تحت عنوان «قرارگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» در این شهرستان خبر داد و افزود: در این طرح بسیجیان پایگاه‌های مقاومت محلات با مراجعه منزل به منزل نسبت به ارائه آموزش‌ها، تکمیل فرم و نیز بیمار یابی اقدام می‌کنند.

حجت الاسلام عزیزی ادامه داد: با توجه به اوج گیری مجدد شیوع ویروس منحوس کرونا از مردم می‌خواهیم نهایت اهتمام لازم را در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی داشته باشند و از برگزاری مراسم ختم، عروسی، دورهمی های خانوادگی و دوستانه پرهیز کنند تا هر چه سریع‌تر این بلای خانمان سوز از کشور ریشه کن شود.

وی در خطبه دوم نمازجمعه این هفته به دسیسه‌های آمریکای علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور آمریکا در مدت زمان باقی مانده از زمان مسئولیت خود در کاخ سفید تلاش می‌کند تا با راه انداختن جنگ ادراکی و اطلاعاتی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، زمینه را برای «جوبایدن» فراهم کند تا او در برابر عمل انجام شده در قبال ایران قرار گیرد.

امام جمعه بیله سوار با اشاره به اظهار نظرهای مبنی بر از سرگیری مذاکرات و ادامه شماره‌های دیگری از برجام افزود: زمزمه‌ها و شوهای تبلیغاتی رسانه‌های معاند و برخی اپوزوسیون های داخلی هم در خصوص مذاکره مجدد و برجام های ۲و۳و۴ هم در همین راستا صورت می‌گیرد که متأسفانه ایران اسلامی نتیجه‌ای برجام شماره یک نداشته است.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید