کد خبر: 254738
۰
۰
نسخه چاپی

شکست ناپذیری ملت ایران بر همگان ثابت شده است

به گزارش اقتصادآینده نیوز بهروز جلایی در سخنرانی قبل از خطبه نماز جمعه شهرستان فومن با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج، گفت: مهمترین شاخصه یک فرد بسیجی بصیرت و پیشگامی مد نظر مقام معظم رهبری است.

وی سپس با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) در خصوص پاسداشت مقام بسیج، افزود: بسیج شاخصه ای مهم در کسب خلوص است که اعتقاد به بسیج همچون گذشته باید با قدرت ادامه یابد.

فرمانده گردان حضرت ابوالفضل (ع) در دوران هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: برخی گمان می‌کنند بسیج یک تشکل است در صورتی که این نهاد بزرگ راهبرد دارد و زیر نظر سپاه پاسداران گوش به فرمان مقام معظم رهبری است.

جلایی به سه راهبرد بزرگ دشمن در مقابل جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: دشمن با فشار اقتصادی، فشار روانی و تحریف دنبال این است که دستاوردها این نظام را به نقطه ضعف تبدیل کند.

وی با بیان اینکه در جریانات دی ماه ۹۶ و آبان ۹۸ دشمن به دنبال فشار حداکثری بود تا با همراهی اشرار و منافقین بر فشار عملی اضافه کند، اظهار کرد: وظیفه ما حفظ عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی اسلامی در همه دوره‌ها است.

وی با تاکید بر اینکه دشمن با فشار اقتصادی در تلاش است که از ایران، عراق و افغانستانی دیگر بسازد، بیان کرد: شکست ناپذیری ملت ایران برای همگان ثابت شده است.

جلایی تاکید کرد: بسیج یک کارزار مهم و یک عرصه تمام عیار به وسعت انقلاب است که حق وحدت شکنی نداریم و حفظ «وحدت» اصل اساسی است.

منبع : مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید