امروز: سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 254739
۰
۰
نسخه چاپی

بازسازی عملیات والفجر ۹ در شهرستان پلدختر

سرهنگ منصور کریمی فرد در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج، اظهار داشت: برنامه بازسازی عملیات والفجر ۹ در نخستین روز از هفته بسیج با حضور مهمانان استانی، به احتمال کشوری، بسیجیان و سایر شرکت‌کنندگان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در جوار گلزار شهدای این شهرستان برگزار می‌شود.

وی از هم‌کاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان از جمله آب و فاضلاب، شرکت برق، شهرداری و شورا، شبکه بهداشت، امام جمعه، شورای تأمین، خیران، مردم و بسیجیان در زمینه سازی بازسازی عملیات والفجر ۹، تقدیر کرد.

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر، گفت: مراسم افتتاحیه بازسازی عملیات والفجر ۹ در پل‌دختر ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه جمعه پس از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود و تا آخرین روز از هفته بسیج روزانه آیتم‌های مختلفی از این برنامه به اجرا درمی‌آید.

سرهنگ کریمی فرد در ادامه، از کم لطفی در روایت‌گری و پرداختن به شهدای پل‌دختر در شهرستان انتقاد کرد و افزود: رزمندگان پل‌دختری مانند سردار شهید شکارچی در عملیات‌های مختلف در دفاع مقدس در صحنه جبهه‌های حق علیه باطل شجاعانه ایستادگی کردند که برخلاف سایر شهرستان‌ها کمتر به این رشادت‌های این شهدای والامقام از نظر فرهنگی پرداخته شده است.

وی، یادآور شد: برگزاری عملیات بازسازی والفجر ۹ در پل‌دختر با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی است، از این‌رو برای رعایت بهتر دستورالعمل‌های بهداشتی، تهیه بلیت رایگان در صورت استقبال بیشتر مردم، تدارک دیده شده است.

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر، افزود: برای اجرای هر چه بهتر بازسازی عملیات والفجر ۹ در پل‌دختر از تمام استعدادها استفاده و آموزش‌های لازم برای برگزاری نمایش‌های ویژه عملیات ارائه داده شده و تمام ظرفیت‌های شهرستان نیز به صورت خودجوش داوطلبانه با عشق پایه کار آن آمده اند.

سرهنگ کریمی فرد، گفت: در اجرای بازسازی عملیات والفجر ۹ در پلدختر علاوه بر تداعی جلوه‌های ویژه از دفاع مقدس از جمله استفاده از سلاح‌های مختلف و مهمات، ابعاد مختلف این عملیات به نمایش گذاشته می‌شوند و به گوشه‌ای از سبک زندگی حضرت زهرا (س)، شهدای مدافع حرم از جمله سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید حججی نیز پرداخته می‌شود.

وی، افزود: سال‌های گذشته این برنامه در سایر شهرستان‌های استان برگزار شده، اما امسال با توجه به مشکلات روانی ناشی از آسیب‌های سیل در پیش روی مردم پل‌دختر، با پیگیری‌های سردار کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در شهرستان پلدختر برگزار می‌شود که تمام تلاش‌ها صورت گرفته تا به بهترین شکل مهم ممکن این عملیات اجرا شود.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید