کد خبر: 254854
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

پیام تبریك رئیس شورای اسلامی شهر قدس مناسبت هفته بسیج

داود گرجی گفت: هفته بسیج بزرگداشت جانفشانی‌هایی است که برای سربلندی، عزت و تمامیت ارضی ایران اسلامی گام برداشتند و در ادامه راه نیز کما فی السابق عمل خواهند کرد

پیام تبریك رئیس شورای اسلامی شهر قدس مناسبت هفته بسیج

به گزارش اقتصادآینده وبه نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، رییس شورای اسلامی شهرقدس ضمن سلام و درود به روح مطهر حضرت امام‌خمینی(ره) و شهدای والامقام خاصه شهدای بسیجی و آرزوی طول عمر با عزت برای بزرگ بسیجی زمان حضرت آیت الله خامنه ای(دام ظله)هفته بسیج را بزرگداشت جانفشانی‌هایی دانست که برای سربلندی، عزت و تمامیت ارضی ایران اسلامی به معیادگاه عشاق گام نهادند.

داود گرجی، گفت: بسیج لشکر مخلص خداست، سرمایه ملی کشور و علاج و دردها و بهترین مدافع اسلام بوده و خواهد بود.

وی افزود: هفته بسیج بزرگداشت ایثارگری ها و از جان گذشتن هایی است که برای سربلندی ،عزت، حفظ ناموس و تمامیت ارضی میهن اسلامی خالصانه پا در میعادگاه عشق گذاشتند.

گرجی اظهار داشت: بسیج لشگری است که لحظه ای چشم از ولایت برنداشته و نخواهد داشت و در تمام فراز و فرودها گوش به فرمان ولایت  بوده و خواهد بود و برای عقیده و ارزش های سازنده جهاد می کند و هدفی جز رضای خداوند ندارد.

رییس شورای اسلامی شهرقدس ضمن گرامیداشت هفته بسیج، گفت: این مناسبت بزرگ را به همه بسیجیان سرافراز و دلاور و مخلص تبریک می گویم و از درگاه خداوند متعال عزت، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی را مسئلت دارم.