کد خبر: 254859
۰
۰
نسخه چاپی

باید از دل تهدیدها فرصت ساخت

به گزارش اقتصادآینده نیوز حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی صبح شنبه در آئین رونمایی از کانال محتوایی شبکه صالحین با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بیان داشت: یاد و خاطره شهدایی که در دفاع مقدس حضور پیدا کردند و در رأس آنها شهید سلیمانی سیدالشهدای مقاومت را گرامی می‌داریم.

وی افزود: تربیت تعطیل بردار نیست و همیشه انسان باید به تربیت توجه داشته باشد لذا برای تأثیرگذاری بیشتر تربیت نیاز به ممارست، استمرار و پیگیری است.

امام جمعه کرمان گفت: ابزارهایی که برای انتقال محتوا در دستور کار قرار می‌گیرد، ممکن است عوض شوند و گاهی اوقات دچار نوساناتی شوند مثلاً در شرایط کرونایی که همه دنیا درگیر آن هستند بیشتر مورد استفاده قرار بگیرد ضمن اینکه در شرایط غیرکرونایی هم می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد لذا از دل تهدیدها باید فرصت ایجاد کرد.

علیدادی سلیمانی تصریح کرد: شرایط کرونایی به ما یک فرصت داده تا از فضای مجازی برای برقراری ارتباط و ایجاد زیر ساخت استفاده کنیم؛ با چنین زیرساخت‌هایی ضمن صرفه جویی در وقت از آمد و رفت‌هایی که گاهی اوقات غیر ضرور هستند جلوگیری می‌کنیم.

وی یادآور شد: ما تشخیص خواهیم داد کجا نیاز به ارتباط مستقیم است و کجا می‌توان از این فضا استفاده کرد لذا در فضایی که زیرساخت ایجاد شده ما راحت‌تر می‌توانیم پیام‌هایمان را منتقل کنیم و سرعت انتقال مطالب هم بالا خواهد رفت و بسیاری از جلساتی که نیاز به حضور فیزیکی نیست حذف می‌شود.

علیدادی سلیمانی گفت: می‌توانیم از دل تهدیدها برای روند تعلیم و تربیت استفاده کنیم و زیرساخت‌های به روزتر و قوی‌تری متناسب با فضای جامعه طراحی کنیم.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید