پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج پیامی را منتشر کرد.

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

به گزارش اقتصاد آینده به نقل از  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، در متن پیام حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی معتمدی آمده است:

بسمه تعالی
بسیج لشکرمخلص خداست. حضرت امام خمینی ره

یکی از یادگارهای عظیم حضرت امام راحل و مهم‌ترین قالب و شکلی که مردم پس از پیروزی انقلاب اسلامی به صورت داوطلبانه در آن حضور یافته‌ و با عضویت در آن در مقاطع حساس از ارزش‌های اسلامی و انقلاب دفاع و حمایت کرده‌اند‌، بسیج است‌.
حضور سازمان یافته مردم به عنوان بسیج در صحنه‌های مختلف در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی‌،کارکردهای متعددی را برای بسیج به همراه داشته و این بنیاد به دلیل فراگیر و مردمی بودن و نقش حساس در تعاملات اجتماعی‌، سیاسی‌، نظامی و امنیتی همواره در کانون توجه قرار دارد.
امروز که در یک جنگ تمام عیار فرهنگی و اقتصادی با دشمن قرار گرفتیم بیش از گذشته نیازمند حضور جدی و همه جانبه مردمی در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اقتصادی هستیم و بسیج تا حد زیادی این نیاز را فراهم کرده است.
از بعد فرهنگی با برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی‌، علمی و اعتقادی‌، برگزاری مسابقات فرهنگی‌، مراسمات مذهبی و ملی در این عرصه نیز نقش‌آفرینی کرده و با اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم کشور زمینه آبادانی و رفع محرومیت زدایی را فراهم کرده است.
مقام معظم رهبری مدظله العالی در خصوص جایگاه بسیج فرمودند: بسیج یعنی متن مردم‌، آن مردمی که می‌توان امید دفاع از انقلاب را از آنها داشت‌.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بسیجی، هفته بسیج و 5 آذر سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان غیور و مخلص ایران اسلامی به ویژه  بسیجیان عزیز"بسیج رسانه "و "بسیج هنرمندان " وهمه بسیجیان استان اصفهان تبریک عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای همه عزیزان سعادت، سربلندی و تداوم توفیق را مسئلت می نمایم.

رمضانعلی معتمدی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید