کد خبر: 254897
۰
۰
نسخه چاپی

سوء مدیریت‌ها دشواری تحریم‌ها را دو برابر کرده است

به گزارش اقتصادآینده نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی ظهر امروز در دیدار شماری از مسئولان استان، که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، با اشاره به باقی ماندن هشت ماه سرنوشت‌ساز از عمر دولت دوازدهم، بر خدمات‌رسانی شایسته دولت به مردم تا آخرین روز کاری تأکید کرد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه فراهم‌سازی شرایط برای برگزاری یک انتخابات باشکوه و حداکثری باید یکی از اولویت‌های دولت در هشت ماه باقی مانده باشد، تصریح کرد: کمتر کسی است که ارتباط کاهش مشارکت مردم در انتخابات مجلس را با وضعیت بد اقتصادی انکار کند.

وی افزود: دولت باید ۸ ماه آینده را بدون فوت وقت و اغتنام ساعات و روزهای آن، غنیمت بشمرد و در حد توان و امکانات گام‌های بلند خدمت به ملت بزرگ ایران را بردارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به ضرورت تمرکز دهی و اولویت‌بخشی بر مدیریت مقابله با کرونا با فرماندهی واحد از سوی دولت، اضافه کرد: به فرموده رهبر حکیم انقلاب اسلامی سلامت مردم بر امنیت و معیشت ایشان اولویت دارد.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: اگر سلامت نباشد امنیت و معیشت هم تحقق پیدا نخواهد کرد؛ بنابراین اکنون که بیش از ۲۰۰ کشور دنیا درگیر این ویروس منحوس هستند، باید مسئله اول دولت مبارزه هدفمند و فراگیر با سیاست‌های هماهنگ و غیر منفعلانه در مدیریت مقابله با کرونا باشد.

وی افزود: در اثر کرونا و تشدید تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران اکنون شرایط زندگی دشوار شده است درنتیجه دولت باید با هماهنگی بیشتر و روحیه جهادی و مدیریت روان‌تر، تمام توان و امکانات خود را برای رفع گرانی‌های بدون دلیل و منطق به کار بگیرد.

حجت الاسلام یعقوبی بیان داشت: گرانی‌های ظالمانه و بدون منطق که ناشی از سو مدیریت است دشواری تحریم‌های ظالمانه دشمن را دوچندان کرده است که باید اصلاح شود.

امام جمعه بجنورد با تأکید بر همفکری و هم‌افزایی دولت با سایر قوا، افزود: همکاری و هم‌افزایی وظیفه تمام قوا با یکدیگر است؛ مجلس و قوه قضائیه باید با تمام قوا به کمک دولت بیایند اما دولت نیز باید تمام توان خود را بر این همکاری و هم‌افزایی بگذارد.

وی در انتها گفت: درست است که دولت در اداره کشور با دشواری‌های زیادی رو به رو است اما این مشکل نباید منجر به تصمیمات شتاب‌زده‌ای چون ارز ۴۲۰۰ تومانی در دو سال قبل شود که میلیاردها تومان خسارات را به کشور وارد آورد.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید