کد خبر: 254921
۰
۰
نسخه چاپی

تشکیل ۷۰ گروه جهادی مطالبه‌گری در کردستان

به گزارش اقتصادآینده نیوز، محمود الله مرادی ظهر امروز در نشست خبری پیرامون فعالیت‌های گروه‌های جهادی و مطالبه گری ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر کردستان اظهار کرد: بسیج پشتوانه انقلاب اسلامی است و بسیجیان با جهاد جان، مال، فکر و عقیده خویش عرصه را بر دشمنان نظام تنگ کرده‌اند.

وی افزود: بسیج برای جوانان شور آفرین، برای دوستان امید آفرین و برای دشمنان بیم آفرین است و بهترین توصیفات در جملات امام راحل و مقام معظم رهبری در خصوص بسیج بیان شده است.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان خاطرنشان کرد: در همین حرکت‌های جهادی در دوران کرونایی می‌بینیم که بسیج پرچمدار مبارزه با این ویروس در کنار نهادهای متولی است.

الله مرادی تاکید کرد: بسیج مختص جنگ و جبهه نیست و در همه صحنه‌های فرهنگی و اجتماعی پیش قراول است.

وی افزود: امیدوارم بتوانیم قدردان خون شهدای بسیجی باشیم که این عزت را برای ما فراهم کردند و در این راستا نیز از مسئولان بسیج هم استدعا داریم که به انسجام و کیفیت این مکتب ارزشی توجهی ویژه داشته باشند.

الله مرادی اظهار کرد: این لشکر مخلص را باید به علم روز مجهز کنیم چرا که در جایی که نیروهای انقلابی حضور دارند دشمنان و مزدوران آنها نمی‌توانند کاری پیش ببرند.

وی در ادامه سخنان خود افزود: ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر اعلام می‌کند که همه فعالیت‌ها و حرکات این ستاد در کردستان بر اساس روش و مشی بسیج است.

الله مرادی گفت: خدمت به مردم رسالت بسیج است و ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان افتخار می‌کند که در این مسیر گام برمی‌دارد.

دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر کردستان اعلام کرد: حدود ۷۰ گروه سازماندهی کردیم در سطح استان که اهداف اصلی این گروه‌ها مطالبه گری منطقی بر اساس واقعیت‌های موجود در سطح استان است.

الله مرادی افزود: همه مسئولان باید پاسخگوی عملکردشان باشند و وظیفه هر مسئولی است که پاسخگو باشد و مسئولان و کارکنان باید بدانند که آنها را استخدام کرده‌اند که خدمتگزار مردم باشند.

وی اظهار داشت: گروه‌های جهادی تشکیل شده تلاش می‌کنند حرکتی مطالبه گری را در راستای رفع مشکلات جامعه پیش ببرند.

الله مرادی خاطرنشان کرد: قابل قبول نیست مدیری در کردستان عزیز که قدمگاه هزاران شهید گلگون کفن است ارزش‌های انقلاب را کم رنگ کند.

وی تاکید کرد: به هیچ وجه هم اجازه نمی‌دهیم که کسی از این گروه‌های جهادی برای منفعت شخصی استفاده کند.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان تصریح کرد: رعایت نکات بهداشتی یک امر به معروف بزرگ است و آمران به معروف در استان در این خصوص وارد عمل شده‌اند و به مردم تذکرات لسانی را می‌دهند.

الله مرادی در ادامه سخنان خود افزود: بسیج محور تمام ارزش‌های انقلاب است و کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش است و شهدای این استان و خانواده‌های آنان در مظلومیت هستند.

وی خاطرنشان کرد: جای تأسف است که مدیرکل بنیاد شهید استان برای رفع دغدغه خانواده شهدا و گلزارهای شهدای سطح استان احساس مسئولیت نمی‌کند لذا استاندار و مسئولان استانی در این خصوص باید پاسخگو باشند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود نسبت به عملکرد ضعیف برخی مسئولان در نظارت بر قیمت‌ها انتقاد کرد و گفت: کردستان محور تولید گوشت کشور است و قابل قبول نیست قیمت گوشت در این استان با استان‌های مصرف کننده یکی باشد و بدون شک دست افراد فرصت طلب و سودجو در این بین است.

الله مرادی تصریح کرد: امروز در کردستان مشاهده می‌کنیم که مرفهین بیشتر از فقرا حمایت می‌شوند و این یک آسیب است.

وی در پایان سخنان خود اظهار کرد: انتظار داریم اصحاب رسانه به عنوان گروه‌های جهادی مطالبه گر وارد عمل شوند و ما به طور ویژه از این گروه‌های مطالبه گر حمایت می‌کنیم.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید