کد خبر: 254928
۰
۰
نسخه چاپی

بسیج تفکری بر گرفته از انقلاب اسلامی است

به گزارش اقتصادآینده نیوز سرهنگ مسیب محمدجانی عصر شنبه در نشست خبری به مناسبت چهل و یکمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین یا گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، گفت: حماسه آفرینی‌های بسیجیان همواره ماندگار و در همه عرصه‌ها ادامه دارد.

فرمانده سپاه ناحیه شفت با بیان اینکه، ملت ایران از ابتدای انقلاب تاکنون در عرصه‌های مختلف نقش آفرینی کرده اند، افزود: بر همین اساس به نقش آفرینی بی بدیل بسیجیان در اولین روزهای شیوع کرونا تا به امروز می‌توان نام برد که جانانه در این مسیر خدمات رسانی کردند.

وی بسیج را تفکری برگرفته از تعالیم اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: بسیج ریشه در تفکر دینی و انقلابی دارد که تفکر بسیجی از مرزهای جغرافیایی کشور نیز عبور پیدا کرده است و امروز به تکامل رسیده است.

فرمانده سپاه ناحیه شفت در تشریح برنامه‌های هفته بسیج با اشاره به اینکه به واسطه شیوع ویروس کرونا برنامه‌های این هفته به شکلی جدید برگزار می‌شود، ادامه داد: دیدار بسیجیان با امام جمعه، یادواره شهدا، افتتاح دفتر بسیج ورزشکاران، برگزاری ویزیت رایگان در قالب طرح شهید رهنمون در محله آسیب دیده، افتتاح پایگاه مقاومت بسیج، مسابقه ورزشی، برگزاری نشست‌های روشنگری بخشی از این برنامه‌ها است.

سرهنگ محمدجانی به افتتاح پنج واحد مسکن محرومان در این ایام اشاره کرد و افزود: اهدای بسته‌های حمایتی نیز در همین ایام توزیع می‌شود.

منبع : مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید