کد خبر: 254930
۰
۰
نسخه چاپی

امروز صحنه مبارزه با دشمنان خدمت به مردم است/ جهادی‌ها پیشگام‌اند

به گزارش خبرگزاری مهر، امید محترمی گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و تفکر بسیج گفتمان خدمت رسانی و محرومیت زدایی در کشور طنین انداز شده و به تعبیری امروز صحنه مبارزه با دشمنان خدمت به مردم است و خوشبختانه بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی پیشگامان این عرصه هستند که در طول سال‌ها دستاوردهای بزرگ و اثربخشی را به یادگار گذاشته‌اند.

وی افزود: یکی از مهمترین مطالبات مقام معظم رهبری در طی این سال‌ها تبدیل گفتمان جهادی به گفتمان عمومی کشور است. خوشبختانه گروه‌های جهادی بسیج سازندگی در طی این چند سال از این امتحان بزرگ موفق بیرون آمده‌اند.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی بیان کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج بهره برداری از ۱۸۱ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی پیش بینی شده که با توجه به اینکه روز دوم آذرماه ویژه برنامه استان مرکزی در سطح کشور است این پروژه‌ها به شکل متمرکز در استان و ویدئو کنفرانسی با حضور سردار محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور انجام می‌شود.

محترمی ادامه داد: این پروژه‌ها شامل ۵ طرح آب شرب، ۲۴ طرح انتقال آب، ۲۰ مورد استخر و بندهای خاکی، ۱۴ مورد قنوات، ۶ مورد خدمات روستایی شامل پل و راه‌های روستایی، ۱۰ مورد مراکز فرهنگی و مذهبی و ۱۰۲ مورد منزل مسکونی محرومین است که ارزش ریالی پروژه‌ها ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

شرکت در کارگروه بسیج سازندگی استان مرکزی به شکل ویدئو کنفرانس با حضور اعضای کارگروه و فرمانداران، تجلیل از ۱۲۰ گروه جهادی فعال به شکل غیرمتمرکز از طریق ویدئو کنفرانس و افتتاح چند پروژه از دیگر برنامه‌های سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور خواهد بود که لازم به ذکر است کلیه برنامه‌ها با رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی و با حضور کمترین افراد ممکن برگزار می‌شود.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید