کد خبر: 254946
۰
۰
نسخه چاپی

برنامه های هفته بسیج در ری مجازی برگزار می شود

به گزارش اقتصادآینده نیوز سرگرد داود امامیان عصر شنبه در نشست خبری هفته بسیج که در سپاه ناحیه ری برگزار شد اظهار داشت: برای بسیجی بودن، هدفی جز انقلاب را نباید در نظر داشته باشیم، چه در عرصه ۸ سال دفاع مقدس و چه در عرصه سازندگی و مقابله با این بیماری منحوس، گروه‌های جهادی و بسیجی وارد عرصه شده و به کمک مردم شتافتند.

امامیان افزود: این دستاورد جای قدردانی از حضرت امام (ره) دارد، که این شجره طیبه را به درستی شکل داده است.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ری گفت: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا برنامه‌های ناحیه ری، در هفته بسیج، در راستای مقابله با این ویروس بوده و تیم‌های جهادی در محله‌ها به‌منظور ضدعفونی معابر حاضر می‌شوند.

وی بیان داشت: شناسایی محله به محله و غربالگری خانواده‌ها برای پیشگیری از بیماری و تسریع روند درمان انجام خواهد شد. همچنین در هفته بسیج برنامه‌های اجتماعی برگزار نشده و با توجه به شیوع ویروس کرونا اکثر برنامه‌ها به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

امامیان عنوان داشت: مشاوره رایگان حقوقی و تحصیلی، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از حافظان سلامت، توزیع ماسک، تولید آبمیوه، توزیع سوپ بین خانواده‌های نیازمند و توزیع بسته‌های معیشتی که به صورت مداوم در حوزه‌ها صورت می‌گیرد، از دیگر برنامه‌های هفته بسیج می‌باشد.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید