مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:

بسیج گفتمان مشترک جبهه مقاومت است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: بسیج گفتمان مشترک جبهه مقاومت و پاسخ شکننده به هم پیمان شدن شیاطین و طاغوت‌های مدرن است.

بسیج گفتمان مشترک جبهه مقاومت است

به گزارش اقتصاد آینده به نقل از  روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام محمدحسین بلک، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان به مناسبت هفته بسیج پیامی را صادر کرده است، متن این پیام به شرح ذیل است...
"بنام خدای مجاهدان
بسیج دکترین معمار کبیر انقلاب در نیل به تمدن بزرگ اسلامی و دستاوردی از آموزه های آسمانی پیامبران، راه برون رفت مستضعفان و شکستن استیلاء جابران و طاغوتیان، نقطه عطف باور خویش و شوریدن بر دشمنان، تلألو نور ایمان به خدا و کفر بر طاغوت، عمق برخاستن از متن مردم و فدا شدن برای خدا، آرزوی بدست نیامده اولیاء و امید کنونی مجاهدان و رنج دیدگان، گفتمان مشترک جبهه مقاومت، پاسخ شکننده به هم پیمان شدن شیاطین و طاغوت‌های مدرن و تجلی بصیرت، سخت کوشی، یاری رسانی و جهادگری است.
در این کارزار بزرگ و هنگامه نویدبخش تاریخ چه زیبا ستارگانی که در آغوش آسمان آرمیدند و همچنان چشمان پر برقشان نظاره گر جاماندگانند که راه تا به میان آمده را با گامهای استوار به سرانجام رسانده و شب ظلمانی مستکبران به خورشید پیروزی و ظفرمندی صدپاره گشته شعاع نور آفتاب عدالت، جهان را گرم و روشن سازد تا دنیا برای آمدن میهمان همیشه در انتظارش آماده گردد. 
آن روز نزدیکتر از باورهاست که کرسی عدالت به جلوس مهدی(عج) موعود ببالد و پیامبر و آلش دوباره دنیا را بسازند و غرق در داد و مملو از عدالت و سرشار از عبودیت کنند.
یاد شهیدان بسیج و امام دلداده به بسیجیان که آرزوی حشر با آنان در دل سترگ و چشم نافذش برق می زد گرامی باد و دعای آحاد بسیج بدرقه سلامت و دوام و عزت بزرگ بسیجی امروزمان مولا و مقتدای جانباز و شیدای شهادت و شهیدان امام خامنه ای(مدظله العالی) باد.
این هفته پر افتخار بر همگان میمون و مبارک باد."

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید