کد خبر: 255077
۰
۰
نسخه چاپی

اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی در شهرستان مرزی آستارا

به گزارش اقتصادآینده نیوز بر اساس دستورالعمل ستاد ملی کرونا، طرح محدودیت‌های هوشمند کرونایی با توجه به شرایط اعلام شده و همزمان با سراسر کشور و در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا، در مناطق مختلف آستارا و به ویژه در ورودی و خروجی این شهرستان مرزی و گردشگر پذیر استان گیلان در حال اجرا است.

شرایط شهرستان آستارا در شیوع ویروس کرونا در حال حاضر نارنجی است و از این رو تمامی محدودیت‌ها از نظر حضور کارکنان ادارات، فعالیت اصناف، تردد و عبور و مرور خودورهای بومی و غیربومی بر اساس این وضعیت اجرا می‌شود و در صورت تغییر شرایط، محدودیت‌ها نیز در این شهرستان تغییر خواهد کرد.

فرماندار و فرمانده انتظامی و اعضای قرارگاه مقابله با کرونای آستارا در همین رابطه از مناطق مختلف شهرستان آستارا بازدید و بر روند فعالیت‌ها و ترددها نظارت می‌کنند.

فرماندار آستارا در جریان این بازدیدها در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه طرح مدیریت کرونا تا ریشه کنی بیماری ادامه خواهد داشت و شیوه مقابله با آن در موج سوم بیماری تغییر یافته است، اظهار کرد: در غربالگری خانه به خانه، افراد مشکوک به کرونا شناسایی و به بیمارستان ارجاع خواهند شد و از اول آذرماه ورود خودروهای غیربومی به شهرستان توسط دوربین‌های پلیس راه کنترل و رانندگان متخلف جریمه می‌شوند.

عباس صابر با اشاره به اینکه از شهرداری‌های آستارا و لوندویل خواسته شده که به تعطیلی پارک‌ها، طرح‌های سالم سازی، تفرجگاه‌ها و بوستان‌ها و نصب بنرهای اعمال محدودیت‌های جدید اقدام کنند، افزود: محدودیت‌های تردد در محورهای مواصلاتی آستارا از شنبه آغاز شده و ورود هر خودرو از شهر نارنجی به شهر دیگر پنج میلیون ریال و از شهر قرمز به شهر دیگر ۱۰ میلیون ریال جریمه خواهد داشت.

وی، ادامه داد: از اول آذرماه تیم‌های پلیس راه در منطقه حیران و قره سو مستقر شده‌اند و دستگاه‌های مختلف نظیر هلال احمر، بهداشت، سپاه و مرزبانی در این زمینه همکاری می‌کنند.

صابر، گفت: استفاده از ماسک در فضاهای عمومی شهرستان آستارا بهتر شده اما مردم باید به نحوه استفاده صحیح از آن بیشتر توجه کنند.

منبع : مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید