کد خبر: 255079
۰
۰
نسخه چاپی

توزیع بیش از ۱۰ میلیون بسته معیشتی بین نیازمندان در کشور

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد زهرایی عصر یکشنبه با حضور در هشتمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در استان مرکزی در اراک، اظهار کرد: در این روزهای کرونایی یکی از کارهای ماندگار و مهم برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه در سراسر کشور است که نشان‌دهنده حس همدلی و مشارکت و خدمت خالصانه است.

وی ادامه داد: ملت بصیر ایران نشان داده که هر زمان تحت فشار حداکثری قرار می‌گیرد، بیشتر از قبل کلمه وحدت، تعامل، استفاده از ظرفیت‌های داخلی، همدلی و مواسات و کمک مومنانه را می‌تواند به رخ جهانیان بکشد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: طرح کمک مومنانهای که در نیمه شعبان آغاز شد و مرحله‌ی نخست آن ۵۰ روز به طول انجامید، بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب این تنها یک رزمایش نبود بلکه نهضت کمک مومنانه بود.

زهرایی گفت: نهضت کمک مومنانه که یادآور حماسه‌های هشت سال دفاع مقدس و مصداق بارز انقلابیگری بود، استمرار پیدا کرد و مرحله دوم نهضت کمک مومنانه در ماه محرم و صفر به پایان رسید و برگ زرینی در پرونده فرزندان این ملت، جهادگران و بسیجیان در ۵۴ هزار پایگاه مقاومت خواهر و برادر در سراسر کشور و خیرین است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور به توزیع ۱۰ میلیون و ۱۵۰ هزار بسته معیشتی در مرحله اول و دوم اجرای رزمایش کمک مومنانه در کشور اشاره کرد و افزود: ۱۰ میلیون و ۱۵۰ هزار بسته معیشتی با ۳۰۰ هزار تومان قیمت ریالی هر بسته با کمک نهادها، مردم و شناسایی نیازمندان به صورت هدفمند در یک بانک اطلاعاتی صورت گرفت.

زهرایی گفت: در مرحله اول و دوم از رزمایش کمک مومنانه در کشور ۲۱ میلیون پرس غذای گرم، ۱۴ هزار قلم جهیزیه به زوج‌های جوان، یک میلیون لوازم التحریر و ۷۰۰ هزار عدد کیف و کفش تقدیم شد و بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان پول نقد به صورت کارت هدیه در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ملت ایران با وجود فشارها و مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم جبهه استکبار و تنگناهای معیشتی ثابت کرده است که ماهیت، باورها، اعتقادات و جنگ اراده‌ها را بهتر از دشمن می‌دانند و مدل رهبری ملت نشأت گرفته از الگویی تحت عنوان الگوی دفاع مقدس، جبهه مقاومت و جبهه خدمت رسانی جهادی در بلاد اسلامی است. برای یک فرد بسیجی تفاوتی نمی‌کند در پشت خاکریز جنگ نظامی یا در جنگ اقتصادی قرار گیرد یا به عنوان خادم به محرومین خدمت رسانی کند یا به مقابله با کرونا بپردازد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور بیان کرد: بسیجیان در این برهه از زمان برای نظام مقدس جمهوری اسلامی، کمک مومنانه، مقابله با کرونا و جنگ اقتصادی که یک ضرورت است به عنوان سرداران، افسران، امیران و سربازان ولایت انجام وظیفه می‌کنند و امیدواریم با تمام توان مرحله سوم از کمک مومنانه را رقم بزنیم.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید