کد خبر: 255136
۰
۰
نسخه چاپی

تعداد فوت شدگان مبتلا به کرونا در استان همدان به ۱۱۶۷ نفر رسید

محمد طاهری در گفتگو با خبرنگار مهر به آمار مبتلایان استان همدان به بیماری کرونا در ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۷۲ نفر به علت علائم تنفسی مشکوک به کرونا به اورژانس بیمارستان‌های استان همدان مراجعه کرده‌اند.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۸۱ نفر در بخش عادی و ۱۴ نفر در بخش آی سی یو بستری شده‌اند، گفت: از مجموع بستری شدگان در بیمارستان‌های استان همدان حال ۴۷ نفر وخیم گزارش شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه تعداد موارد مثبت ابتلای به کرونا در استان همدان از ابتدای شیوع این ویروس تا امروز به هشت هزار و ۶۲۲ مورد رسیده است، گفت: ۶۲ نفر در استان همدان در شبانه روز گذشته به این بیماری مبتلا شده‌اند.

طاهری با بیان اینکه تعداد جان باختگان کرونا با فوت ۱۴ نفر در ۲۴ ساعت گذشته به یک هزار و ۱۶۷ نفر رسیده است، گفت: در اسدآباد ۲۷۲ نفر، در بهار ۴۹۴ نفر، در تویسرکان ۵۱۹ نفر، در رزن ۳۱۹ نفر و در شهرستان درگزین ۱۴۵ نفر به این بیماری مبتلا شده‌اند.

وی گفت: در فامنین ۱۵۲ نفر، در کبودرآهنگ ۵۲۴ نفر، در ملایر یک هزار و ۶۴۳ نفر، در نهاوند ۹۹۱ نفر و در همدان سه هزار و ۳۳۱ نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

طاهری با بیان اینکه مبتلایان خارج از استان نیز ۲۳۲ نفر بوده‌اند، گفت: ۵ مرحله ضروری برای کنترل بیماری کرونا شامل شناسایی سریع مبتلایان، جداسازی سریع، درمان سریع، پیگیری وضعیت بهبودیافته‌گان و ردیابی مبتلایان است و تا زمانی که این ۵ اصل به درستی انجام نشود نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم آمار مرگ و میر کاهش یابد.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید