کد خبر: 255171
۰
۰
نسخه چاپی

پیشنهاد راه‌اندازی پایگاه استعدادیابی اسکیت کشور در اراک به فدراسیون ارسال شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: پیشنهاد راه‌اندازی پایگاه استعدادیابی ورزش اسکیت کشور در اراک از سوی این اداره کل به فدراسیون این رشته ورزشی ارسال شد.

عابد حقدادی در نشست مجمع انتخابی رئیس هیات اسکیت استان مرکزی افزود: این پیشنهاد با توجه به اینکه پیست اسکیت ۲۲ بهمن اراک اولین و تنها زمین استاندارد کشور است و از طرفی بازیکنان، مربیان و داوران اسکیت استان از فعالان مطرح کشوری هستند، ارائه شد.
وی ادامه داد: هیات اسکیت استان مرکزی باید تمام تلاش خود را برای راه‌اندازی پایگاه استعدادیابی اسکیت کشور در اراک بکار بگیرد و اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در حل مسائل اداری و ابجاد هماهنگی‌های لازم با وزارت ورزش و جوانان و فدارسیون اسکیت، اقدامات لازم را به عمل می‌آورد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی اظهار داشت:  پیست اسکیت ۲۲ بهمن اراک تنها پیست کشور به لحاظ استفاده از کف پوش استاندارد است و باید با برگزاری اردوهای مختلف و مسابقات ملی و بین‌المللی و راه‌اندازی پایگاه استعدادیابی و نخبه‌پروری بهره کافی از آن برده شود.

حقدادی اضافه کرد: با بهره‌برداری از پیست اسکیت ۲۲ بهمن اراک دریچه‌ای بر روی این ورزش در استان مرکزی و کشور باز شده و با بهره‌گیری مناسب از این طرح گام بلندی در راستای توسعه ورزش قهرمانی اسکیت بر داشته می‌شود.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید