کد خبر: 255172
۰
۰
نسخه چاپی
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی:

ضرورت همسویی و مشارکت نهادهای دولتی و خصوصی در طرح آجر به آجر

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی و مدارس استان مرکزی حسین محمدی  مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی در نشست شورای اداری استان مرکزی در اراک بیان داشت: طرح آجر به آجر حماسه دوست داشتن علم و دانش است و همگان باید در این طرح بزرگ مشارکت خوبی داشته باشند.

 

مدیرکل اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی با تاکید بر اینکه طرح آجر به آجر به خوبی میتواند سبب تحول عظیمی در سیستم آموزشی کشور شود، گفت: مشارکت در مدرسه سازی با توجه به شرایط اقتصادی کشور و مردم، نشان از ایمان بالای خیرین نیک اندیش در این راه خداپسندانه است.

 

محمدی همسویی برای مشارکت موثر در طرح آجر به آجر ضرورتی مهم دانست و مطرح کرد:  معرفی طرح آجر به آجر و جلب مشارکت تمامی نهادهای دولتی و خصوصی از اهم برنامه های اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی است.

 

مدیرکل اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی، علاوه بر تبیین طرح آجر به آجر عملکرد اداره کل را نیز تشریح و بیان نمودند: ۲ پروژه مردمی با ۱۸ کلاس و ۱۷ پروژه مشارکتی با ۹۲ کلاس و هفت پروژه دولتی با ۳۰ کلاس با مجموع اعتبار هزینه شده ۴۷۰ میلیارد ریال در سال ۹۸ تحویل نظام آموزشی استان شده است.

 

وی افزود: متوسط پروژه تحویلی در سال گذشته هر ۱۴ روز یک پروژه و هر هفته سه کلاس و متوسط پروژه تحویلی در سال جاری هر ۱۰ روز یک پروژه و هر هفته حدود پنج کلاس است.

 

وی تصریح کرد: در مجموع ۹۹ پروژه نیمه تمام با ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی در استان مرکزی وجود دارد که برای تکمیل این پروژه ها ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است و پیش‌بینی‌می‌شود تعداد کلاس های تحویلی در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ حدود ۹۵ درصد افزایش داشته باشد.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز  مدارس استان مرکزی ادامه داد: در طول ۶ سال گذشته،  تعداد کلاس‌های ناایمن این استان از ۸۳ درصد به ۲۳ درصد کاهش یافته است.

 

محمدی افزود: با وجود مشکلات موجود در استان، رشد ٩٥ درصد كلاس هاي تحويلي نشانگر عملکرد خوب و پسندیده این اداره کل است.

 

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید