کد خبر: 255173
۰
۰
نسخه چاپی

۷ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های محروم خراسان شمالی توزیع شد

به گزارش اقتصادآینده نیوز مجید الهی راد ظهر امروز در آئین آغاز رزمایش همدلی که در سالن ورزشی غدیر کمیته امداد خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: در این مرحله از رزمایش که در واقع مرحله دوم از گام سوم رزمایش مواسات در استان است علاوه بر توزیع بسته‌های کمک معیشتی، توزیع کالاهای اساسی گرمایشی، جهیزیه و تبلت دانش آموزی نیز در دست اجرا قرار گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خراسان شمالی ادامه داد: در این رزمایش تعداد ۷ هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۲۵۰ هزار تومان آماده و بسته بندی شده است که بین خانواده‌های محروم و آسیب دیده از کرونا توزیع می‌شود.

وی افزود: همچنین ۴۵۰ فقره جهیزیه با سرانه ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ۱۳۵ تبلت دانش آموزی با اهدای حامیان ایتام، ۳۰۰ دستگاه بخاری، ۱۰۰ دستگاه آب گرم کن به ارزش ریالی ۵۷۰ میلیون تومان از جمله حمایت‌هایی هستند که در این مرحله از رزمایش با نگاه متفاوت‌تر نسبت به دو گام قبلی اجرایی شده است.

الهی راد با اشاره به اینکه این کمک‌ها در راستای تحقق بیانات و تأکیدات مقام معظم رهبری و با هماهنگی و همکاری خیرین در حال اجرا است، گفت: در سه مرحله رزمایش مواسات و کمک مومنانه از ابتدای کرونا تا کنون، بیش از ۱۷ میلیارد تومان بسته غذایی، غذای گرم و لوازم‌التحریر بین مردم نیازمند استان توزیع شده است.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید