کد خبر: 255176
۰
۰
نسخه چاپی

اجرای طرح شهید سردار سلیمانی در زنجان باقوت بیشتری تداوم یابد

فتح الله حقیقی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه شهرستان‌های زنجان، ابهر و خدابنده در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند، گفت: باید مدیریت هوشمند در این شهرستان‌ها تقویت شود.

وی با بیان اینکه در فروردین ماه با اعمال محدودیت‌ها کرونا کاهش یافت، اظهار کرد: باید ترددها و فعالیت‌ها به کمترین حد خود برسد تا کمترین بیماران کرونایی در مراکز درمانی را داشته باشیم.

استاندار زنجان، گفت: ۹۰ درصد مبتلا شدگان به بیماری کرونا در استان زنجان به علت دورهمی های خانوادگی و مسافرت‌ها بوده است.

حقیقی تاکید کرد: با اعمال محدودیت‌های تردد در استان زنجان، تردد در جاده‌های استان و درون شهری هم کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه شهرستان‌های خرم دره، طارم، ماهنشان و سلطانیه در وضعیت نارنجی قرار دارند، ابراز داشت: تنها شهرستان ای جر ود وضعیت زرد کرونایی دارد.

استاندار زنجان، با بیان اینکه هرچه زمان تشخیص بیماری سریع‌تر باشد روند درمان بهتر خواهد بود، گفت: کیت‌های تشخیص سریع بیماری طی چند روز آینده در استان انجام می‌شود.

حقیقی بر لزوم عملیاتی کردن طرح شهید قاسم سلیمانی در استان تاکید کرد و افزود: باید از ظرفیت بسیج برای اجرای قوی‌تر این طرح استفاده شود.

وی یاد آورشد: تنها راه قطع زنجیره کرونا در استان رعایت بهداشت فردی و اجتماعی است و اجرای طرح شهید سلیمانی میتواند نقش مهم و تاثیرگذار در کاهش بیماری کرونا باشد.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

منبع: https://www.mehrnews.com/news/5078190/اجرای-طرح-شهید-سردار-سلیمانی-در-زنجان-باقوت-بیشتری-تداوم-یابد

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید