تبادل تفاهم نامه همکاری مشترک علمی پژوهشی شرکت آبفا استان و دانشگاه آزاد اصفهان

پیشبرد وتقویت پژوهش های مرتبط با صنعت آب و فاضلاب در سطح ملی، منطقه ای و بین المللی، توسعه ارتباطات علمی، پژوهشی و آموزشی و تبادل اطلاعات علمی، فنی و پژوهشی مرتبط با صنعت آب وفاضلاب همواره مد نظر شرکت بوده است.

تبادل تفاهم نامه همکاری مشترک علمی پژوهشی شرکت آبفا استان و دانشگاه آزاد اصفهان

به گزارش اقتصاد آینده / به منظور توسعه و تداوم مشارکت صنعت و مراکز علمی پژوهشی ، تفاهم نامه همکاری میان شرکت آبفا استان اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان امضا شد.
این تفاهم نامه به منظور استفاده مطلوب از ظرفیت ها و توانایی های موجود در دو مجموعه، در جلسه ای با حضور مسئولین و نمایندگان مرتبط دو طرف برگزار گردید ، مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان هدف اصلی تبادل این تفاهم نامه را بهره گیری مطلوب از توانمندی ها، تجارب و ظرفیت های پژوهشی و علمی طرفین عنوان کرد و گفت: پیشبرد وتقویت پژوهش های مرتبط با صنعت آب و فاضلاب در سطح ملی، منطقه ای و بین المللی، توسعه ارتباطات علمی، پژوهشی و آموزشی و تبادل اطلاعات علمی، فنی و پژوهشی مرتبط با صنعت آب وفاضلاب همواره مد نظر شرکت بوده است.
هاشم امینی اظهار امیدواری کرد با اجرای صحیح این تفاهم نامه و انسجام بیشتر ارتباط علمی و پژوهشی شرکت آب و فاضلاب استان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان، شاهد موفقیت های روزافزون هر دو مجموعه باشیم و گام های موثرتری در جهت شکوفایی و بالندگی میهن اسلامی برداریم.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید