کد خبر: 255215
۰
۰
نسخه چاپی
نماینده کازرون در مجلس :

توسعه روستایی و محرومیت زدایی از آرمان های اصلی نظام می باشد

فریدون عباسی نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیر بنیاد مسکن و تنی چند از مسئولین شهرستان، از روستاهای مشتان، مهرنجان، بلیان، ابوعلی و سیف‌آباد بازدید کرد و اظهار داشت : توسعه روستایی و محرومیت زدایی از آرمان های اصلی نظام است که باید با همه ظرفیت های قانونی دنبال شود.

توسعه روستایی و محرومیت زدایی از آرمان های اصلی نظام می باشد

به گزارش اقتصاد آینده به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس ، دکتر عباسی با تقدیر از خدمات بنیاد مسکن در تامین سرپناه برای ساکنان روستاها و طبقات کم برخوردار افزود: مسوولان در این عرصه باید برای خدمتگزاری از هیچ کوششی دریغ نورزند و طعم خدمت را در کام مردم مناطق محروم بنشانند.

نماینده مردم شهرستان کازرون در این بازدید به همراه جمعی از مسئولین از جمله روسای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کازرون و ادارات راه و شهرسازی، مخابرات، آبفا، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و... از روستاهای قراء خمسه بخش مرکزی شامل مشتان، مهرنجان، بلیان، ابوعلی و سیف‌آباد کازرون بازدید و مشکلات و خواسته‌های اهالی این روستاها همچون جاده، آب، تلفن، ورزش، کشاورزی و اشتغال را بررسی کردند.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان کازرون نیز در این بازدید با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده اظهار داشت : بنیاد مسکن در همه شرایط سخت و بحرانی در کنار مردم است و از ظرفیت های قانونی برای خدمت به مردم بهره گیری می کند.

قاسم داوودی از آمادگی بنیاد مسکن برای احداث 150 واحد مسکونی ویژه اقشار آسیب پذیر در این شهرستان خبر داد و گفت: در این زمینه 45 میلیارد ریال تا کنون در گام نخست اختصاص یافته است که به صورت تسهیلات کم بهره و بلاعوض دراختیار متقاضیان قرار میگیرد .

داوودی همچنین از اعطای تسهیلات برای جبران خسارت های سیل و زلزله و همچنین اعطای تسهیلات برای مقاوم سازی مسکن روستایی در این شهرستان در قالب طرح ویژه مسکن روستایی خبر داد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید