کد خبر: 255217
۰
۰
نسخه چاپی

روستاهای شهرستان لارستان در مسیر توسعه و محرومیت زدایی با مشارکت بنیاد مسکن

مدیر بنیاد مسکن شهرستان لارستان از شتابگیری اجرای طرح های توسعه و محرومیت زدایی دراین شهرستان خبر داد و بیان داشت : در سال جاری با اختصاص 7 میلیارد و 500 میلیون ریال این طرح ها در هشت روستای لارستان شتاب دوچندان گرفته است .

روستاهای شهرستان لارستان در مسیر توسعه و محرومیت زدایی با مشارکت بنیاد مسکن

به گزارش اقتصاد آینده به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس ، امیر برومند با بیان اینکه این طرح ها در روستاهای تل کشی 1 ، تل کشی 2 ، حسن آباد کریمی، خلور، دولت آباد، دیده بان، رمیجان و گاوبست  در سال جاری به پایان رسیده است افزود: برای این منظور 7 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است ، وی اضافه کرد: عملیات اجرایی در روستاهای یاد شده شامل زیر سازی ، کانیو و اجرای تک لبه است علاوه بر این در روستای دیده بان 240 متر دیوار سنگی و 140 متر پی سازی هم اجرا شده است .

برومند افزود: شهرستان لارستان در مسیر توسعه و محرومیت زدایی قرار دارد و از همه ظرفیت های قانونی برای شتاب بخشی به توسعه روستایی در این پهنه پر ظرفیت از استان فارس بهره گیری می شود.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان لارستان همچنین با بیان اینکه شهرستان لارستان اقدامات ویژه در زمینه تامین مسکن نیازمندان و مددجویان در مناطق شهری و روستایی انجام داده است افزود: در قالب تفاهم نامه با سازمان برنامه و بودجه در گام نخست ساخت 270 واحد مسکونی ویژه این اقشار در لارستان به تصویب رسیده و در این رابطه 81 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته که تا کنون 13 میلیارد ریال آن جذب شده است .

برومند ادامه داد : 333 متقاضی تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) و 335 متقاضی تحت پوشش بهزیستی و برخی متقاضیان عادی برای ساخت و مشارکت دراحداث مسکن مددجویان و اقشار آسیب پذیر در این شهرستان اعلام آمادگی کرده اند ، این واحد های مسکونی با اعطای تسهیلات کم بهره و وام های بلاعوض ساخته می شود .

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید