کد خبر: 255233
۰
۰
نسخه چاپی

بهای لازم به جوانان نخبه داده نمی شود

به گزارش اقتصادآینده نیوز آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ظهر دوشنبه در دیدار اعضای مجمع سازمان‌های مردم نهاد استان، جوان را موتور پیشرفت و حرکت جامعه دانست و گفت: وقتی از جوان صحبت می‌کنیم باید دو مسئله را در نظر داشته باشیم اول آنکه چگونه می‌شود مشکلات آنان را مانند تحصیل، اشتغال و ازدواج و… شناسایی و برطرف کرد.

وی افزود: همچنین باید توجه کرد که چگونه از این همه جوان خلاق و با انگیزه برای رشد و پیشرفت جامعه و استان استفاده کنیم و معتقدیم این مسائل هم به دست خود جوانان حل خواهد شد.

وی با عنوان اینکه در شروع و پایان بیانیه گام دوم انقلاب از جوانان گفته شد و این خود نشان می‌دهد مقام معظم رهبری به جوانان بیشتر دل خوش کردند و امیدوار هستند، ادامه داد: ما قبول داریم بین واقعیت‌ها و بایدها فاصله است اما معتقدیم این فاصله پیمودنی و کوتاه شدنی است و این امر به دست شما جوانان امکانپذیر است و انتظار داریم جوانان واقعیت‌ها و بایدها را در حوزه‌هایی مانند کشاورزی، صنعت، گردشگری، حمل و نقل و سلامت و… مشخص کنید و برنامه‌ها و طرح‌های خود را در خصوص بهبود و یا رفع آن ارائه دهید.

امام جمعه ساری با اظهار اینکه مدیریت ما متأسفانه روزمره است، گفت: کمتر دیده‌ایم پروژه‌ای را در یک مدت زمان معین طراحی و خود را نیز ملزم به انجام دقیق و به موقع آن کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با عنوان اینکه در نهاده‌های دامی با آمار فاجعه آمیز واردات ۹۰ درصدی مواجه هستیم، گفت: چه ایرادی دارد در یک ضرب الاجل ۱۰ ساله خود را ملزم به خودکفایی در تولید آن کنیم تا کمبود و توزیع بد آن را عامل گرانی گوشت و مرغ ندانیم.

آیت الله لائینی با بیان اینکه متأسفانه بهای لازم به جوانان نخبه ما داده نمی‌شود تا استعدادهای خود را بروز دهد و این باعث شده کشورهای خارجی نخبگان ما را جذب کنند، گفت: هفته بسیج به ما نشان داده که جوانان ما در هر حوزه‌ای چقدر فداکار و حماسه آفرین هستند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید