کد خبر: 255413
۰
۰
نسخه چاپی

حمایت از ۳۸ هزار خانواده نیازمند کردستانی توسط سپاه

به گزارش اقتصادآینده نیوز، سردار سیدصادق حسینی ظهر امروز در نشست هم اندیشی با فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان سنندج اظهار کرد: بسیج در چالش‌های سخت به کمک نظام آمده است و حلال مشکلات بوده است و تحولات چشمگیر فکری و فرهنگی بر اساس منطق و تفکر بسیج در کشور شکل گرفته است.

وی افزود: اداره و پیروزی جنگ کار بسیجیان بود و در حوادث طبیعی و موقعیت‌های مختلف نیز حل مشکلات و بر طرف کردن بحران‌ها برعهده بسیجیان بوده است.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: بسیج یک ظرفیت بسیار بزرگی است که برای نظام اسلامی هزینه آور نیست و همیشه فایده داشته است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان به اقدامات بسیجیان استان در دوران شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: تاکنون ۳۸ هزار خانواده نیازمند در استان که در موضوع ویروس کرونا آسیب دیدند، شناسایی شده اند.

سردار حسینی افزود: در چند ماه اخیر نیز در قالب رزمایش کمک مومنانه سه مرحله توزیع اقلام معیشتی داشتیم و در این هفته نیز مرحله‌ای دیگر از توزیع کمک‌های معیشتی را خواهیم داشت.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در بخشی دیگر از سخنان خود بر تقویت فعالیت پایگاه‌های بسیج تاکید کرد و گفت: برنامه سال جاری بسیج بر محور مسائل حوزه استحفاظی پایگاه هاست و در این مسیر نیز انتظار داریم که پایگاه‌ها از ظرفیت نخبگان جوان به نحو احسن استفاده کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج نیز در این نشست اظهار کرد: وضعیت کرونایی موجب شد که بسیاری از برنامه‌های تدوین شده برای گرامیداشت هفته بسیج عملیاتی نشود و برنامه‌های اینچنینی نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور بسیار کم مخاطبان برگزار شود.

حسن عسکری افزود: امیدواریم نیازهای زیرساختی پایگاه‌های بسیج این شهرستان در حوزه مجازی با مساعدت سازمان بسیج کشور هر چه زودتر رفع شود.

عسکری به عضویت ۵۰۰ نفر از بسیجیان این شهرستان در صندوق قرض الحسنه اشاره کرد و گفت: انتظار داریم اعتبار ویژه ای به این صندوق تزریق شود تا بتوانیم تسهیلات بیشتری را در اختیار اعضا قرار بدهیم.

در ادامه این مراسم نیز سه نفر از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان سنندج مباحثی را پیرامون امور پایگاه‌ها با فرمانده سپاه بیت المقدس استان در میان گذاشتند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید