کد خبر: 255425
۰
۰
نسخه چاپی

حواشی فعلی فوتبال ایران مثل علف هرز است

به گزارش اقتصادآینده نیوز وحید فاضلی در نشست خبری آنلاین قبل از دیدار سایپا با نساجی مازندران در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال گفت: سوم آذر گذشت و جا دارد یاد مرحوم پرویز دهداری را زنده نگه داریم. چون ایشان مظهر اخلاق مداری در فوتبال ایران بود.

سرمربی نساجی مازندران افزود: بازی فردا برای هر دو تیم سخت است. سایپا تیم جوان و با انگیزه‌ای است که نسبت به سال گذشته بهتر شده است. البته آنها نفراتی همچون حسین ماهینی را نیز جذب کرده‌اند که می‌تواند به این تیم کمک کند. به بازیکنانم گفتم این بازی از دیدار با تراکتور تبریز نیز سخت‌تر است.

وی تصریح کرد: فارغ از نتیجه بازی فردا اگر بخواهیم عملکرد بهتری داشته باشیم باید سطح انگیزشی بیشتری نسبت به دیدار قبلی با تراکتور داشته باشیم.

وی درباره کسب چهار امتیاز از دو دیدار نخست این تیم در لیگ برتر تصریح کرد: راضی هستیم اما می‌توانستیم ۶ امتیازی باشیم. با این حال روی دیدارهای قبلی تمرکز نداریم و به بازی‌های آینده فکر می‌کنیم.

فاضلی درباره حاشیه‌های بوجود آمده در هفته‌های نخست گفت: مربیان جوان وارد لیگ شده‌اند و زیر ذره بین هستند و فشار زیادی را تحمل می‌کنند. اعتقاد دارم اگر قرار است رشد کنیم باید به آنها اعتماد شود تا رشد هم صورت بگیرد.

وی درباره بیانیه نویسی برخی باشگاه‌ها علیه عملکرد داوران تصریح کرد: هفته گذشته برخلاف اینکه گل تراکتور مقابل ما آفساید بود، نگاه باشگاه ما اخلاق مداری و آرامش بود. این برخوردها در دو هفته ابتدایی که باعث تنش هم می‌شود زیاد است. این حواشی مثل علف هرز جلوی پیشرفت فوتبال ما را می‌گیرد.

فاضلی درباره حضور روزبه شاه علی‌دوست به عنوان بازیکنی که سال‌ها در سایپا حضور داشت و حالا به نساجی آمده است خاطرنشان کرد: از صمیم قلب دوست دارم بعد از اینکه نام روزبه در نساجی به نیکی یاد شد، با پیراهن سایپا از فوتبال خداحافظی کند. البته الان برای خداحافظی روزبه زود است چون کیفیت فنی که از او می‌بینم همچنان می‌تواند بازی کند. او ۱۴ سال سایپا بوده و همچون ابراهیم صادقی و مجید ایوبی فرزند سایپاست.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید