کد خبر: 255433
۰
۰
نسخه چاپی

بازدید سرزده مدیرعامل بانک دی از شعبه شهرک راه آهن

بازدید سرزده مدیرعامل بانک دی از شعبه شهرک راه آهن
بازدید سرزده مدیرعامل بانک دی از شعبه شهرک راه آهن

دکتر برات کریمی، مدیرعامل بانک دی در بازدید سرزده از شعبه شهرک راه آهن، مشتری مداری را رمز پویایی و ماندگاری هر سازمان دانست و بر لزوم رعایت حداکثری حقوق مشتریان بانک تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک دی، دکتر کریمی در این بازدید سرزده ضمن قدردانی از تلاش های همکاران شعبه برای تحقق اهداف بانک، بر جلب رضایت حداکثری مشتریان تاکید کرد.
کریمی با اشاره به اهمیت جذب مشتریان در فضای رقابتی موجود گفت: کارکنان بانک روزانه با عموم مردم در تعامل هستند و تصویری که از بانک و کیفیت خدمات آن در ذهن مشتریان نقش می بندد حاصل رفتار و نحوه برخورد کارکنان با مشتری در برخورد اول است و انتظار می رود همکاران شعب، نماینده و معرف شایسته بانک در زمینه ارتباط با مشتری باشند.
وی افزود: ارتباط مستمر و عاطفی با مشتریان جدید و قدیم مهمترین رکن شیوه های نوین بازاریابی است که علاوه بر نگهداشت مشتریان قدیم، موجب گسترش تبلیغات چهره به چهره و ترویج برند بانک و جذب منابع می‌شود.
مدیرعامل بانک دی با تاکید بر لزوم همدلی کارکنان و هم افزایی تلاش های ستاد و شعبه تصریح کرد: تلاش‌های تمامی همکاران ستاد مرکزی در راستای تسهیل و تسریع در رسیدگی به درخواست های شعب است تا همکاران شعب بتوانند با اطمینان خاطر در سریعترین زمان ممکن انتظارات مشتریان را برآورده کنند و این ارتباط با هدف ایجاد رضایت حداکثری در مشتریان باید بیش از پیش تقویت شود.
گفتنی است، کارکنان شعبه شهرک راه آهن در نشست صمیمی با مدیرعامل بانک ضمن ارائه گزارش عملکردی از اقدامات انجام شده برای تحقق شاخص های عملیاتی به بیان مسائل و نقطه نظرات خود در زمینه پیشبرد امور شعبه پرداختند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید