کد خبر: 255467
۰
۰
نسخه چاپی

کشف یک تن و ۲۷۲ کیلو مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

به گزارش اقتصادآینده نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های ایرانشهر، زابل و خاش با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال ۲ محموله بزرگ مواد مخدر از شهرستان های مذکور به مرکز کشور را داشتند، شناسایی کردند.

وی گفت: در این رابطه مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در قالب چند تیم عملیاتی با رصد منطقه و انجام یک سری اقدامات تخصصی، یک تیم از اعضای این باند را که با ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه خودروی سمند، در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در محور «خاش - ایرانشهر» بودند، شناسایی و به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان داشت: سوداگران مرگ که خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت مأموران قصد فرار از محل را داشتند که بر اثر آتش پرحجم تکاوران پلیس، عرصه را برخود تنگ دیدند و با رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات اطراف متواری شدند.

وی بیان کرد: طی این عملیات با عکس العمل سریع مأموران ۴ نفر از قاچاقچیان دستگیر و در بازرسی از خودروهای توقیف شده از آنان ۵۹۱ کیلو و ۲۹۵ گرم تریاک و ۲۶۶ کیلو و۱۸۵ گرم حشیش کشف شد.

سردار طاهری تصریح کرد: در ادامه این عملیات، شب گذشته مأموران یگان انتظامی شهرستان های زابل و خاش نیز طی عملیاتی هماهنگ با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، یک تیم دیگر از اعضای این باند را که به وسیله یک دستگاه خودروی پژو در حال انتقال مقادیر قابل توجهی مواد افیونی در یکی از محورهای موhصلاتی استان بودند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

وی بیان کرد: سوداگران مرگ با ورود به منطقه کمین، به سمت مأموران انتظامی تیراندازی و پس از ساعتی درگیری شدید، با رها کردن خودروی خود و استفاده از تاریکی شب به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در این عملیات، مأموران انتظامی در بازرسی از خودروی توقیفی و همچنین محل دپوی قاچاقچیان ۴۱۵ کیلو گرم تریاک, یک قبضه سلاح گرم به همراه مقادیری مهمات، کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه در نتیجه انهدام هر ۲ تیم از این باند سازمان یافته، در مجموع یک تن و ۲۷۲ کیلو و ۴۸۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شده است، گفت: نیروی انتظامی با تمام توان در گلوگاه ها و ورودی های قاچاق مواد مخدر به استان حضور فعال دارد و در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر با شدت تمام وقاطعانه با قاچاقچیان برخورد و در این راه از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهد کرد.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید