کد خبر: 255490
۰
۰
نسخه چاپی

ثبات جایگاه گل‌گهر در لیگ برتر مهم ترین هدفمان است

به گزارش اقتصادآینده نیوز سعید الهویی در نشست خبری پیش از بازی گل‌گهر سیرجان و فولاد خوزستان در مورد چیزی که کادر و بازیکنان گل‌گهر روی آن تمرکز کرده‌اند، عنوان کرد: اول اینکه در حال حاضر جدول برای ما هیچ ارزش ندارد، چیزی که کادر فنی و بازیکنان روی آن تمرکز کرده‌اند، عملکرد با کیفیت در طول مسابقات بر اساس سبک و استایل بازی که قلعه‌نویی طراحی کرده و در تمرینات اجرایی کردیم؛ به دنبال این هستیم که عملکرد تیم‌مان را در این دو فاز بهینه کنیم.

الهویی در رابطه با هدف تیم گل‌گهر در فصل جاری ابراز داشت: نباید فراموش کنیم که هدف اصلی ما در این فصل «ایجاد ثبات جایگاه تیم گل‌گهر» در لیگ برتر هست، اصلاً ما در حال حاضر به قهرمانی، سهمیه و هیچ رتبه‌ای در جدول فکر نمی‌کنیم. بازی به بازی جلو می‌رویم و فقط سعی می‌کنیم هر بازی نسبت به بازی قبل عملکرد بهتری را در آن سبک واستایلمان ارائه بدهیم تا بتوانیم به هدفی که داریم برسیم.

مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در زمینه نظم برگزاری مسابقات گفت: لیگ تقریباً به هفته سوم رسیده و مسابقات روی دور در حال برگزار است که این به تیم‌ها کمک می‌کند تا کم‌کم فرم مسابقه را پیدا کنند، امیدوارم که همین روند برای برگزاری لیگ ادامه پیدا کند، چون خیلی اهمیت دارد که تیم‌ها و بازیکنان روی روند بازی‌ها و مسابقات باشند و فرم بازی را از دست ندهند.

وی در خصوص بازی هفته سومی که قرار است فردا در خانه به مصاف فولاد بروند، بیان داشت: بازی فردا برابر فولاد برای هر دو تیم بسیار سخت است، حالا بحث تیم ما جداست، فولاد تیمی است که ساختار تیمی منظمی دارد و نسبت به فصل قبل تقویت شده است. نسبت به این تیم آنالیزی را در طول هفته به کادرفنی انجام دادیم و امیدوارم که بتوانیم عملکرد خوبی در بازی فردا برابر تیم خوب فولاد داشته باشیم.

دستیار قلعه‌نویی در مورد محرومان و مصدومان تیم گل‌گهر برای بازی برابر فولاد گفت: ۲ نفر از بازیکنان تیم‌مان مثل بازی گذشته، پورعلی و رنجبری به دلیل تست کرونا در اختیار کادر فنی نیستند، البته تست کرونای رنجبری منفی اعلام شده، ولی نیاز دارند که یک روند تمرینی را تحت نظر مربی بدنساز بگذارنند که با شرایط مناسب وارد تمرینات تیمی بشوند. به جز ۲ بازیکنی که گفته شد، محروم و مصدوم دیگری نداریم.

الهویی در پایان از مقایسه تیم فولاد نسبت به فصل گذشته‌اش و در ادامه از تیم گل‌گهر چنین گفت: تیم فولاد نسبت به فصل گذشته در چند پست تقویت شده و سعی کرده که عملکرد تیمش را در بخش حمله در واقع در فاز تهاجمی نسبت به فصل گذشته بهبود ببخشد که این مساله کاملاً مشهود است.

وی ادامه داد: سبک و استایل بازی این تیم همچنان مثل فصل قبل یک فوتبال درگیرانه با پرس خیلی شدید میانه زمین، حتی در یک سوم دفاعی حریف است، ولی فراموش نکنیم که در برابر تیم فولاد که تیم خوبی است، تیم قدرتمند گل‌گهر قرار گرفته، ما تیم خیلی خوبی داریم و سعی می‌کنیم که بر اساس تاکتیک‌هایی قلعه‌نویی فردا عملکرد خوبی از خود ارائه کنیم امیدوارم بازی خوبی باشیم.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید