کد خبر: 255492
۰
۰
نسخه چاپی

نظارت محسوس و نامحسوس بر محدودیت‌های کرونایی در لرستان

به گزارش اقتصادآینده نیوز محمود ثمینی شامگاه سه شنبه در حاشیه کنترل نامحسوس از اجرای محدودیت‌های کرونایی با تقدیر از همکاری مردم و عملکرد بسیار خوب اصناف شهرستان خرم آباد در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا از نظارت محسوس و نامحسوس بر محدودیت‌های کرونایی در استان خبر داد.

وی، افزود: نظارت بر اجرای دستور العمل‌های ابلاغی ستاد استانی مقابله با کرونا توسط رؤسای ستادهای شهرستانی در مناطق یاد شده در حال انجام است و با هنجار شکنان برخورد قانونی به عمل می‌آید.

معاون استاندار لرستان، افزود: به منظور قطع زنجیره انتقال ناگزیر به اجرای این محدودیت‌ها هستیم و امیدواریم با استمرار این روند و همکاری مردم در ادامه طرح جدید بتوانیم بیماری کرونا را در استان کنترل و از روند ابتلاء به این ویروس منحوس بکاهیم.

ثمینی، با قدردانی از همکاری اصناف، نیروی انتظامی و عموم مردم و عملکرد بسیار خوب در راستای اجرای طرح جامع ستاد ملی مقابله با کرونا، گفت: میزان ترددهای بین شهری با همکاری نیروی انتظامی و پلیس راهور در سطح استان به خوبی کنترل شده و اصناف مختلف، همکاری لازم را در اجرای طرح محدودیت‌ها و تعطیلی مشاغل سطح یک تا سه اعمال کرده و به کمک مسئولان آمده‌اند که جای تقدیر دارد.

وی، ابراز امیدواری کرد این همکاری‌ها در اعمال محدودیت‌های دو هفته‌ای به طور کامل ادامه یابد.

معاون استاندار لرستان، از همه عواملی که با همدلی و همکاری در اعمال محدودیت‌های جدید، همکاری لازم را با مسئولان استان داشته‌اند، قدر دانی کرد.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید