کد خبر: 255525
۰
۰
نسخه چاپی

عملکرد بانک‌های عامل سمنان در پرداخت تسهیلات رضایت‌بخش نیست

به گزارش اقتصادآینده نیوز علیرضا آشناگر پیش از ظهر سه‌شنبه در جلسه ویدئوکنفرانسی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی کنونی تنها راه برون‌رفت از مشکلات تقویت واحدهای تولیدی داخلی است.

وی با تأکید بر لزوم تسریع در پرداخت تسهیلات رونق تولید به متقاضیان بیان کرد: عملکرد بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی رضایت‌بخش نیست و باید در این راستا اقدامی اساسی انجام شود.

نیاز مالی بنگاه‌های اقتصادی و افزایش تقاضا برای تسهیلات

استاندار سمنان با اشاره به اینکه تورم و کمبود نقدینگی منجر به نیاز مالی بنگاه‌های اقتصادی و افزایش تقاضا برای تسهیلات بانکی شده است، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی باید در کنار واحدهای تولیدی و صنعتی باشند.

آشناگر افزود: باوجود شیوع کرونا ویروس و مشکلات اقتصادی، نباید روند ایجاد اشتغال در استان کاهش یابد.

گره‌گشایی از مشکلات بنگاه‌های اقتصادی وظیفه مسئولان است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان نیز در این نشست اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی استان سمنان نسبت به رفع مشکلات زیرساختی و مالی واحدهای تولیدی و صنعتی مسئول هستند.

علیرضا شریفی نژاد بابیان اینکه گره‌گشایی از مشکلات بنگاه‌های اقتصادی وظیفه مسئولان است و دستگاه‌های اجرایی نسبت به رفع دغدغه‌های صنعتگران مسئول هستند، افزود: در ماه‌های گذشته تسهیلات خوبی به واحدهای صنعتی و تولیدی استان پرداخت شد که این رویه مثبت با تلاش مسئولان ادامه یابد.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید