کد خبر: 255672
۰
۰
نسخه چاپی

منافع امنیتی نظام خط قرمز ما است

به گزارش اقتصادآینده نیوز سرتیپ دوم ستاد امیر غلامعلیان عصر چهارشنبه در دیدار فرماندهان ارشد ارتش استان کرمان با سردار معروفی فرمانده سپاه ثارلله استان کرمان ضمن تبریک روز و هفته بسیج مستضعفین، افزود: همه ما افتخار بسیجی بودن را داریم و بسیجی بودن مختص عزیزان سپاهی نیست، تفکر بسیجی در تمام ابعاد زندگی ما جاری است و اگر در هر زمینه‌ای می‌خواهیم به موفقیت برسیم، هیچ راهی جز جاری کردن فرهنگ بسیجی نداریم.

وی با بیان این مطلب که حاج قاسم پدر معنوی همه ماست، اضافه کرد: روحیه سردار دل‌ها نیز برانگیخته از فرهنگ بسیجی است، همه منافقان و افرادی که چشم دیدن انقلاب و نظام را ندارند، به دنبال این هستند که اختلاف بین نیروهای مسلح بیندازند که خوشبختانه با بصیرتی که وجود دارد این فتنه در نطفه خفه شده است و امروز سپاه و ارتش به عنوان بازوی رهبری و ولایت در خدمت نظام هستند و تا زمانی که وحدت این دو شجره طیبه پایدار باشد، شاهد موفقیت‌های نظام خواهیم بود.

فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش اظهار کرد: این تجربه و هم افزایی که میان این دو نهاد مقدس است، آرزو داریم که در بین همه ارکان کشور جاری باشد، اعتقاد داریم که هر موقع مسئولان و سیاست مداران ما این اتحاد بین نیروهای مسلح و روح بسیجی را داشته باشند، مشکلات کشور مرتفع می‌شود از طرف دیگر اگر از همه بحران‌های گذشته عبور کرده‌ایم، قطعاً به دلیل داشتن همان روحیه بسیجی است همچنین در فرهنگ دفاع مقدس آنچه باعث پیروزی ما شد، همین تعالیم بسیجی بود.

وی با بیان این مطلب که این اتحاد نیروهای مسلح موجب پیروزی در دفاع مقدس شد، ادامه داد: در دوران سه دهه رهبری مقام معظم رهبری که دوران بحران‌های زیادی را پشت سرگذاشتیم، عامل پیروزی ما همان تفکر بسیجی بود.

امیر علیان اضافه کرد: صرف نظر از همه جناح بندی ها، منافع امنیتی نظام خط قرمز ما است و آمادگی همکاری با سپاه جهت حفاظت از منافع کشور و منطقه را داریم.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب ارتش را گنجینه‌ای از ارزش‌های اسلامی، متدین‌تر را از همیشه و شجره طیبه می‌دانند که باعث افتخار ما است و این افختارات ما هنگامی تکمیل می‌شود که دست در دست سپاه حرکت کنیم.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید