کد خبر: 255673
۰
۰
نسخه چاپی

کتاب خاطرات رئیس بیمارستان معین کرونای یاسوج منتشر می شود

به گزارش اقتصادآینده نیوز مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: کتابی شامل بخشی از خاطرات دکتر جاودان سیرت پزشک متخصص عفونی از روزهای سخت مقابله با کرونا در بیمارستان شهید جلیل یاسوج منتشر خواهد شد.

حمید حسینیان سه شنبه شب در گفتگو با خبرنگاران افزود: ۳ اثر از این خاطرات اخیراً در جشنواره ملی خاطره نویسی «عهد جانانه» که از سوی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و آموزش پزشکی، ویژه استادان، کادر درمان و دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار شده بود، رتبه اول را کسب کردند.

حسینیان تصریح کرد: مرحله نگارش و تدوین این خاطرات به پایان رسیده و با عنوان تنفس ممنوع در آینده نزدیک توسط انتشارات سوره مهر حوزه هنری به چاپ خواهد رسید.

به گزارش اقتصادآینده نیوز دکتر سعید جاودان سیرت پزشک متخصص عفونی، عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و رئیس بیمارستان معین کرونا در شهر یاسوج است.

جاودان سیرت از روز اول شیوع ویروس کرونا تا کنون در فضای کاری خود از آن به میدان مین یاد می‌کند و به همراه کادر درمان این بیمارستان با از خودگذشتگی جانانه و تدابیر تأثیر گذار در مقابله با این ویروس منحوس در کنار مردم ایستاده و جانانه از جان مردم دفاع کرده است.

منبع : خبرگزاری مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید